Skrujernet Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hei Igår sendte jeg to meldinger til SMSCS.no for å besteille server derfra, men det fungerte ikke. Så prøvde jeg idag å bestille fra gamingzone. Noe som heller ikke fungerte. Har Chess abb. Kan det ha noe med saken å gjøre? Får aldri meldingen tilbake Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Har pengene blitt fjernet fra kontantkortet(om du har kontantkort) Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) ChessXtra abbonemang. Kan sjekke på minSide om pengene er trukket. Ingenting ser ut til å være trukket nei Endret 16. oktober 2009 av atriC Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 OK. Da kan du prøve på denne siden: http://www.cgb.no/ Pass godt på at du tar CSS ikke CS:P eller omvendt, kommer ann på hva du skal ha. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Transaksjonen (40706108) ble avbrutt. Dette betyr at du ikke har blitt trukket for penger. Prøv igjen. Har du fremdeles problemer, må du gjerne ta kontakt med oss via kontaktskjemaet vårt. Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Har du abbonemang ting eller kontantkort? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 ChessXtra abboneman. Kan sjekke på minSide om pengene er trukket. Ingenting ser ut til å være trukket nei Chess abbonemang. Takker for hjelpa Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Takk for hva? Jeg har jo bare stilt spørsmål xD Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 At dere orker å prøve å hjelpe meg ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå