aregh Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Min PocketLoox ble bare 2 uker gammel, i dag var skjermen knust når jeg tok den opp av jakkelomma, selv om den lå i veska som følgte med. Ifølge ide-data koster det meg nesten 3000,- kjappe å få bytta skjermen (1500,- +mva for reparasjon, 744,- for bytteordning): http://www.idedata.no/butikk/produktinfo.a...316669AE&bhcp=1 Aner noen om andre som tilbyr reparasjon av knust skjerm? Er det mulig å få dekka dette på innbo- eller reiseforsikring? Eller har Fujitsu-Siemens tilfeldigvis bytteordnigner a la Palm?? Til alt overmål er dette fjerde gang jeg knuser skjermen på en pda. Har fra før knust 1 cassiopea (kassert), 1 palm V (fikk bytta for en tusenlapp, men seinere fåkka den totalt) og en Ipaq (kassert). Dette begynner å bli en *veldig* dyr uvane... Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Lønner seg nok ikke å ta slikt på forsikring, egenandel og bonus tap koster deg mere enn de 3 høvdingene. Men dette er nok noe som må regnes på i slike tilfeller. Og om skjermen er knust så er det nok bare bytting som hjelper. Lenke til kommentar
aregh Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 Men er det noen som gjør reparasjoner utenom de offisielle bytteordningene? Eller er det mulig å få sendt dingsen direkte til FSC og iallefall spare spenna til bytteordninga? Lenke til kommentar
geokri Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 få deg en eller anna form for hardcase til pdaen din! Skjønner det ikke uansettm, har hatt en palm vx som har ligget i lomma i all slags aktiviteter uten beskyttelse og det er ikke så mye som ei ripe i skjermen på den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå