Silfsurf Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Fikk akkurat spillet jeg hadde bestilt fra play.com, men coveret var bøyd! Vet ikke hva som har skjedd, men heldigvis overlevde selve cden. Det jeg nå lurer på er om dere vet om noen nettsider der jeg kan få bestilt nye? PS: vil helst ha "classics" coveret! Endret 16. oktober 2009 av Silfsurf Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 dvdink har Dette 14mm standard size coveret i grønt som xbox bruker til en 2kr stk. Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Fikk akkurat spillet jeg hadde bestilt fra play.com, men coveret var bøyd! Vet ikke hva som har skjedd, men heldigvis overlevde selve cden. Det jeg nå lurer på er om dere vet om noen nettsider der jeg kan få bestilt nye?PS: vil helst ha "classics" coveret! Eg lager en del cover på jobb kan lage et nytt til deg visst du vill. Eg laster ned cover fra consolcover og så printer eg det ut og legger det oppi et nytt cover. Lenke til kommentar
Silfsurf Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Fikk akkurat spillet jeg hadde bestilt fra play.com, men coveret var bøyd! Vet ikke hva som har skjedd, men heldigvis overlevde selve cden. Det jeg nå lurer på er om dere vet om noen nettsider der jeg kan få bestilt nye?PS: vil helst ha "classics" coveret! Eg lager en del cover på jobb kan lage et nytt til deg visst du vill. Eg laster ned cover fra consolcover og så printer eg det ut og legger det oppi et nytt cover. Trenger egentlig bare selve "classics" coveret, da mitt har fått sprekker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå