mr.Lunarion Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Om jeg var Jesus ville jeg ikke vist meg før folk sluttet å gå med kors rundt halsen. Hallo? Han skal visstnok ha DØDD på et kors? Og kristne folk vil gni det i ansiktet hans? Lenke til kommentar
IHS Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Om jeg var Jesus ville jeg ikke vist meg før folk sluttet å gå med kors rundt halsen.Hallo? Han skal visstnok ha DØDD på et kors? Og kristne folk vil gni det i ansiktet hans? Han døde frivilig på korset og gav frivillig sitt liv for verden, mr.Lunarion Lenke til kommentar
8qk5xlv3 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Og? Om han dødde frivillig på korset vil vel ikke det si at han er glad i kors av den grunn? Lenke til kommentar
IHS Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Og? Om han dødde frivillig på korset vil vel ikke det si at han er glad i kors av den grunn? Kristne er stolte av korset. Paulus > jeg vil aldri være stolt av noe annet enn vår Herre Jesu Kristi kors. Paulus > jeg ikke ville vite av noe annet hos dere enn Jesus Kristus og ham korsfestet. Paulus > For jøder spør etter tegn, og grekere søker visdom, men vi forkynner en korsfestet Kristus. Paulus > For ordet om korset er dårskap for dem som går fortapt, men for oss som blir frelst, er det Guds kraft. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hvis dykk er så stolte av symbola dykkar kva skal det ha seg at eg ikkje ser kristne med peterskors om dagane? Klarar dykk ikkje å forsvare dykk mot ein patetisk minioritet som satanistar ein gong? Lenke til kommentar
IHS Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Hvis dykk er så stolte av symbola dykkar kva skal det ha seg at eg ikkje ser kristne med peterskors om dagane? Klarar dykk ikkje å forsvare dykk mot ein patetisk minioritet som satanistar ein gong? Gjør du ikke det, HValder ? Peter crucified Endret 17. november 2009 av IHS Lenke til kommentar
HValder Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Genialt av deg å ta fram eit eksempel som vekka så kraftige reaksjonar frå tilhengarane at paven vi har no ikkje tør å bruke symbolet. Du veit like godt som meg at dersom du ser eit peterskors på gata vil dei fleste kristen sjå eit oppnedkors som symboliserar kristenhets. Personleg synast eg det er synd at dei kristne ga opp så lett, paven du viser bilete av der er ein kristen det står mykje respekt av. Lenke til kommentar
JeanDietrich Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Hva er de kristnes syn på Jesu gjennkomst? Jeg går ut i fra du mener "gjenkomst", og jeg tror hans påståtte gjenkomst ville tas i mot med fest og faen til dagen de dro sammen til himmelen for enda mer moro! Det høres i hvert fall himmelsk ut.. Endret 25. november 2009 av 332gsh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå