michael691 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg forelkser meg verdig sjelden. Men de gangene jeg har forelska meg så har jeg fallt for sårbare gutter. Det er ikke noe jeg ser etter, men automatisk faller for. Ellers er det veldig viktig for meg at gutten er ca like gammel som meg(fem år fra eller til) og helst ikke stygg eller sossete. Jeg liker rare gutter som har en særinteresse eller en veldig rar personlighet. Rart er interessant og spennende. Jeg vil at gutten skal være intelligent og snill mot meg. Jeg vil helst at gutten skal være høyere og veie mer enn meg, men ikke et must. Viktigs av alt: jeg faller for gutter som er forelska i meg. Jeg liker at gutten liker meg. Hvis han oppvarter meg, ser på meg eller gør andre ting som viser at han liker meg ekstra godt. Det der ér meg O.o Me 2 -_- Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 http://www.dagbladet.no/2009/12/02/nyheter...iarder/9314827/Ungarske hulebrødre arvet 37 milliarder kroner Håper å få draget på damene etter gigantarv fra ukjent bestemor. Alt som trengs er penger. Gold diggers... En fyr som komenterte nyheten De levde manges mareritt og vips så lever de alles ønskedrøm!! Fy fader, tenk å få den tlf a..! Jeg hadde kasta tv'n ut av vinduet, løpt ut i gata med balltre og endelig slått den kranglete bilen min i fillebiter (ahh lykke!!!) jeg hater bilen min og den hater meg og, vi vet begge 2 at dommedagen kommer da en av oss må eliminere den andre..bare spm om tid hvem som får tatt livet av hverandre først! Så hadde jeg hatt årets største grillfest med alle regningene og purringene mine som brensel. Ja jeg er veganer, men fy fader jeg hadde gafla i meg pølser og drukket meg styggfull så alle andre hadde blitt flaue!! Jeg hadde gitt så f*** i absolutt alt! Las Vegas neste!! ahh, ok tilbake til virkeligheten.. Får ut og sjekke om jeg får rivd opp den frosne døra på bilen min jeg nå.. jippi.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå