Gjest Guest_jente_* Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 De siste 4-5 månedene har jeg tilbringet mye tid sammen med en gutt. Vi oppfører oss egentlig litt som kjærester. Han er snart 25 år. Jeg er et par år yngre. Jeg tror jeg faktisk er den første jenta han har blitt kjent med, så han er nok veldig uerfaren. Han sier ofte fine ting om meg og hvordan jeg ser ut, og han sier ofte at han har savnet meg hvis vi ikke har vært sammen på 2-3 dager. Han vil nesten alltid ha meg med på alt, og han har sagt flere ganger at han er redd for at han maser for mye på meg, noe han selvfølgelig ikke gjør. Det som er problemet mitt er hvor vi står i forhold til hverandre, om vi er sammen eller hva vi er. Jeg har prøvd å hinte litt, og han sier at han liker og bare ta noen dager av gangen, pluss at han sier at han trives utrolig bra med meg. Det er på en måte greit for meg, men noen ganger lurer jeg allikevel på hva han tenker. Jeg vet at ikke dere vet hva han tenker, men hva mener dere gutter med slik oppførsel han viser? Jeg har aldri maset på han om ting og oss, jeg gir han rom til å føle at han ikke må føle seg bundet til meg. Men hvordan skal jeg gjøre det for å gjøre det som er mellom han og meg, mer seriøst? Noen ganger virker det som at han føler at han har mye ugjort på en måte, at han vil oppleve litt mer av verden, så kanskje jeg ikke passer helt inn i livet hans som noe fast. Beklager hvis dette ble et litt "svevende" innlegg, men jeg syns det er litt vanskelig og vondt og forklare. Jeg setter stor pris på innspill:) Lenke til kommentar
Ntaw Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 han er sjenert, tar du neste stepp er dere i mål. God helg! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Støtter forslaget til Ntaw, vel verd å prøve ut hvertfall. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Er nok du som må ta dei store stega ja. Ettersom dere blir bedre kjent kjem han nok til å vokse seg meir inn i forholdet. Merk deg dog at sjenerte gutter kan gå over til å bli grådige gutter, tviler på at det kjem til å skje, men greit å vere litt obs på. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Enten er han sjenert, eller så er han din nye homofile bestevenn. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hei TS! Jeg er faktisk i NØYAKTIG samme situasjon som det, faktisk er situasjoen såpass lik at jeg nesten skulle tro at jeg er den aktuelle gutten du holder på med. Greia for min del, altså grunnen til at jeg oppfører meg slikt, er for at jeg er for redd til å gjøre noe med situasjonen. Så jeg vil anbefale deg og prøve deg Lenke til kommentar
Gjest Guest_jente_* Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hei TS! Jeg er faktisk i NØYAKTIG samme situasjon som det, faktisk er situasjoen såpass lik at jeg nesten skulle tro at jeg er den aktuelle gutten du holder på med. Greia for min del, altså grunnen til at jeg oppfører meg slikt, er for at jeg er for redd til å gjøre noe med situasjonen. Så jeg vil anbefale deg og prøve deg Ånei, så flaut det hadde vært. Hvor er du fra? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Nord i landet, hjelper det? Lenke til kommentar
Gayatri-mantra Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Tror det er noe i det Ntaw sier. Kan rett og slett være det at han er sjenert og ikke tør å si ifra at han vil gjøre noe mer seriøst ut av det. Du kan jo prøve å gjøre noe ut av det - steg for steg. Kan være at det vil gjøre det enklere for både ham og for deg. Lenke til kommentar
freerun Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg støtter også forslagene i denne tråden. Han er nok for sjenert, redd for å miste deg, eller bli avvist om han skulle prøve seg. Kjør på! Du som sa sjenerte gutter ofte blir grådige gutter, hva ligger det i det? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Sikkert noe som "gi en finger og han tar en arm". Lenke til kommentar
Gjest Guest_jente_* Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Han er ikke der i fra, så da var det ikke deg. Det er mulig han er sjenert, det er jeg som har stått for alt sammen - jeg som har måttet ta initiativ til nye ting. Han er kanskje litt sjenert, men han er en morsom og utadvendt ovenfor andre, men det er kanske mer på det overfladiske planet da. Jeg er den eneste jenta han kjenner, bortsett fra familie. Jeg får prøve å ta litt mer initiativ da, og kanskje spørre rett ut hvis det blir nødvendig. Lenke til kommentar
freerun Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Zarac; Ja, var kanskje noe sånt han mente. Men kan egentlig ikke skjønne at det skal gjelde noe mer for sjenerte gutter enn andre. Heller motsatt. Sjenerte gutter er ofte de osm ikke tørr å hevde sin rett i sosiale setinger. guest_Jente: Det høres ut som en plan! hold oss informert, alltid morsomt å høre om nettspekulering egentlig har noe for seg. Lenke til kommentar
Gjest Guest_jente_* Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Enten er han sjenert, eller så er han din nye homofile bestevenn. Hehe, han er ikke homofil. Jeg skal holde dere oppdatert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå