Gå til innhold

Såv middag til no :O

Manlulu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

trøtt om dagen. Kaffe. trøtt på ettermiddag. holde seg våken. våken om natten. hvem kan forklare dette for meg?

OT: Middagslurer er digg, men det pleier ikke funke så bra for meg. Eneste lurene jeg kan ta uten å sove dypt er på bussen. Makan så digg :p

Lenke til kommentar
trøtt om dagen. Kaffe. trøtt på ettermiddag. holde seg våken. våken om natten. hvem kan forklare dette for meg?

OT: Middagslurer er digg, men det pleier ikke funke så bra for meg. Eneste lurene jeg kan ta uten å sove dypt er på bussen. Makan så digg :p

Hvor gammel er du? Er det ofte du ikke får sove om kvelden? Kan være du har det samme som meg. En ganske ukjent sykdom, men mange ungdommer som har den visstnok.

Lenke til kommentar

Forklare? Døgnet er jo snudd opp ned. Det er meiningen at du skal sove om natta. Ungdommer bør vel ha 8-10 timar søvn, det kan riktignok variere frå person til person. Om ein står opp kl. 07:00 for å gå på skulen betyr det at ein bør legge seg rundt 9-11 på kvelden. Dei fleste som slit med dårleg døgnrytme får for lite søvn og er oppe for lenge på kveldane. Det er ganske enkelt konsept egentleg.

Dei er sjølvsagt dei som har ein sjukdom, men det er eit fåtal.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Sitter på jobb nå jeg! Skal endelig få sove om 3,5 time ;D men tror faktisk det blir litt senere...

Er på jobb jeg og. Ferdig kl 0700, så jeg sitter og ser på Platoon på TV3 Stockholm.

Har ikke tv på jobb :/ men heldigvis et røykerom bare 3 meter unna der jeg sitter nå :D så er jo litt å finne på... utenom å gjøre jobben da ;)

HValder: JJeg jobber skift da så har ikke nattevakt hele tiden, så er et slit med døgnrytmen :S

Endret av arZic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...