Manlulu Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Å fy så sinnsykt digg å såve middag Men ble litt før lenge :S Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Er digg med en middagslur, men jeg har det problemet med at dersom jeg sover og så våkner, mister jeg totalt tidsperspektiv og får panikk Derfor holder jeg meg unna smålurer. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg sov fra 3 til 8 idag. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 På ein fredag? Er jo helg då. Sove kan dykk gjere resten av veka. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg har nettopp fått diagnosen forsinket søvnfasesyndrom. Noe som vil si at fra nå av så må jeg holde fast døgnrytme fra 23.00 til 07.00 -.- Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 På ein fredag? Er jo helg då. Sove kan dykk gjere resten av veka. Resten av uka? Livet mitt består av å sitte her, sove og spise. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Sov fra 12 til 6, jeg. Jøss, en time mer enn deg, Gavekort. Ble det noe kaffe på morgenkvisten, da? ^^ Resten av uka? Livet mitt består av å sitte her, sove og spise. MAH HERO! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Bli lite tid til kaffe for tiden, prøver å sove mest mulig før jeg skal på skolen. Men vanligvis blir det flere kopper kaffe. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 "Sove mest mulig" Høhøhø. :!: Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 trøtt om dagen. Kaffe. trøtt på ettermiddag. holde seg våken. våken om natten. hvem kan forklare dette for meg? OT: Middagslurer er digg, men det pleier ikke funke så bra for meg. Eneste lurene jeg kan ta uten å sove dypt er på bussen. Makan så digg Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 trøtt om dagen. Kaffe. trøtt på ettermiddag. holde seg våken. våken om natten. hvem kan forklare dette for meg? OT: Middagslurer er digg, men det pleier ikke funke så bra for meg. Eneste lurene jeg kan ta uten å sove dypt er på bussen. Makan så digg Hvor gammel er du? Er det ofte du ikke får sove om kvelden? Kan være du har det samme som meg. En ganske ukjent sykdom, men mange ungdommer som har den visstnok. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Forklare? Døgnet er jo snudd opp ned. Det er meiningen at du skal sove om natta. Ungdommer bør vel ha 8-10 timar søvn, det kan riktignok variere frå person til person. Om ein står opp kl. 07:00 for å gå på skulen betyr det at ein bør legge seg rundt 9-11 på kvelden. Dei fleste som slit med dårleg døgnrytme får for lite søvn og er oppe for lenge på kveldane. Det er ganske enkelt konsept egentleg. Dei er sjølvsagt dei som har ein sjukdom, men det er eit fåtal. Endret 16. oktober 2009 av Zeph Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 jeg såvna i 7 tidn tror jeg.. har jobba natt hele uka, så kansje det kan ha en forklaring men ja.. best å være våken om natta! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Resten av uka? Livet mitt består av å sitte her, sove og spise. + skole. Der er livet mitt i et nøtteskall. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Sov fra 06:00 til 16:50 Lenke til kommentar
Lyral Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hehe, sove leeeenge er digg det Kanskje 2 uker siden jeg hadde en døgnrytme som ikke lignet grisen. Sov fra 7 på morgenen ( da jeg gikk å la meg ) til rundt 5-6 på kvelden Lenke til kommentar
arZic Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Sitter på jobb nå jeg! Skal endelig få sove om 3,5 time ;D men tror faktisk det blir litt senere... Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Sitter på jobb nå jeg! Skal endelig få sove om 3,5 time ;D men tror faktisk det blir litt senere... Er på jobb jeg og. Ferdig kl 0700, så jeg sitter og ser på Platoon på TV3 Stockholm. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Har lyst på jobb som nattevakt, slik at eg kan sove om dagen Lenke til kommentar
arZic Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Sitter på jobb nå jeg! Skal endelig få sove om 3,5 time ;D men tror faktisk det blir litt senere... Er på jobb jeg og. Ferdig kl 0700, så jeg sitter og ser på Platoon på TV3 Stockholm. Har ikke tv på jobb :/ men heldigvis et røykerom bare 3 meter unna der jeg sitter nå så er jo litt å finne på... utenom å gjøre jobben da HValder: JJeg jobber skift da så har ikke nattevakt hele tiden, så er et slit med døgnrytmen :S Endret 17. oktober 2009 av arZic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå