covah Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Forresten, noen som har handla her? Lenke til kommentar
mac_gyver Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 fy faen... noen som seriøst liker det sølet? jeeezz Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Har enda ikke smakt det. Er ikke typen som er redd for å smake på nye ting, men Vanilla Coke høres bare så dødfødt ut. Lenke til kommentar
Missen Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Neinei, må ikke blande god, svart brus med masse tull! Holder meg forøvrig til Pepsi Max jeg. Ingen over, ingen under Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Som enkelte fornuftige hoder sier; Det er ingen som tvinger noen til å kjøpe det dersom de ikke liker det, så får vi som liker det kose glede oss over det. Dersom en butikk skal høre på kundene og fjerne alle varene som noen ikke liker, blir det en særdeles vanskelig butikk å drive. Selv gleder jeg meg over denne nyheten, selv om prisen var noe stiv. Kommentarer som forteller oss som liker dette, hvor tette i huet vi må være, er like konstruktivt som å fortelle noen som i utgangspunktet liker fisk, hvor korka de er. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Forresten, noen som har handla her? De sender ikke til Norge Endret 26. oktober 2009 av Crispin Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Tror jeg faktisk vil heller drikke Cola Vanilla enn Pepsi Max. Holder bare ikke ut den kraftige smaken av syntestisk væske som Pepsi Max består av eller sukkerfri brus generelt. Endret 26. oktober 2009 av Lube Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Neinei, må ikke blande god, svart brus med masse tull! Holder meg forøvrig til Pepsi Max jeg. Ingen over, ingen under Vil det si at alt er like godt som Pepsi Max da? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 TWist! Der sa du noe, jeg savner pepxi max twisted lemon eller hva det het. Faktisk meget god, irriterende at slike litt mindre populære brus ikke blir solgt lenger. Pepsi Twist luktet spylevæske, og smakte likedan. Når det gjelder Vanilla Coke, har jeg fremdeles vonde minner etter at jeg kjøpte feil til en eksamen.. Fysj.. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Har Vanilla Coke seriøst kommet tilbake?? Noen som kan bekrefte et sted de har kjøpt det? Lenke til kommentar
covah Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Er vel bare snakk om den spesialimporterte versjonen som har vært tilgjengelig på Ultra/Meny osv. hele tiden. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Litt off topic; Selges fortsatt Cherry Coke? Det er mest sannynelig det værste jeg noen gang har vært så uheldig å smake. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Sett det på CC en gang. Lenke til kommentar
greiven Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Ja, det selges både Cherry Coke og Vanilla Coke på butikker rundt om i landet! Kjøpte nylig Vanilla Coke på Ultra i Trondheim, og så at de hadde Cherry Coke der og. Cherry Coke selger de også på Deli de Luca i Oslo, kjøpte det i begynnelsen på sommerferien Endret 31. oktober 2009 av Kiimmeen Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Det er jo import det er snakk om . Dyrere en vanlig er de også. Begge typene Lenke til kommentar
greiven Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Joda, men det endrer ikke det faktum at det fortsatt selges. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Vet da det hehe Selv liker jeg Vanilla best , av å til en cherry. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Prøvde det ut forgje helg, var skamdyrt, 24.90kr + pant for en boks. Og det var ikke det beste jeg hadde smakt, men var ikke så ille som det virker som alle skal ha det til, men jeg kommer nok ikke til å kjøpe det igjen Heller en vanlig cola for 13.50 + pant Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Etter hva jeg har merket , tar ikke pantemaskinene imot importboksene av typen cherry og vanilla coke. Boksene blir tatt imot , men det står at det ikke er noe pant på dem i displayet Endret 1. november 2009 av Lumpness Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Drikker Vanilla coke nå... Utrolig godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå