Gå til innhold

Vanilla coke i butikkene igjen!

djgudleif

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Som enkelte fornuftige hoder sier; Det er ingen som tvinger noen til å kjøpe det dersom de ikke liker det, så får vi som liker det kose glede oss over det. Dersom en butikk skal høre på kundene og fjerne alle varene som noen ikke liker, blir det en særdeles vanskelig butikk å drive. Selv gleder jeg meg over denne nyheten, selv om prisen var noe stiv.

Kommentarer som forteller oss som liker dette, hvor tette i huet vi må være, er like konstruktivt som å fortelle noen som i utgangspunktet liker fisk, hvor korka de er.

Lenke til kommentar
TWist! Der sa du noe, jeg savner pepxi max twisted lemon eller hva det het. Faktisk meget god, irriterende at slike litt mindre populære brus ikke blir solgt lenger.

Pepsi Twist luktet spylevæske, og smakte likedan.

Når det gjelder Vanilla Coke, har jeg fremdeles vonde minner etter at jeg kjøpte feil til en eksamen.. Fysj..

Lenke til kommentar

Ja, det selges både Cherry Coke og Vanilla Coke på butikker rundt om i landet! Kjøpte nylig Vanilla Coke på Ultra i Trondheim, og så at de hadde Cherry Coke der og.

Cherry Coke selger de også på Deli de Luca i Oslo, kjøpte det i begynnelsen på sommerferien :)

Endret av Kiimmeen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...