Senyor de la guerra Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Tror Vanilla Coke er den eneste brusen jeg ikke har klart å drikke opp en halvliter av... Lenke til kommentar
Nator Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Syns Vanilla Coke fortjente en smak i ny og ne, men var ikke noe fast innslag. Dr Pepper derimot er dritgodt. Smaken minner om love hearts godteriet i flytende form Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Vanilla coke er desidert den beste cola-drikken Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Her er mi mening om det savrte tannspisende sukkervannet med vanlije: Lenke til kommentar
Ryshiro Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hehe, husker de solgte vanilla coke for 1 kr flasken da de gikk ut av produksjon rundt 2004. Stilig at de er tilbake, var jo ikke så alt for værst smak av de heller, en twist av vanilla Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 TWist! Der sa du noe, jeg savner pepxi max twisted lemon eller hva det het. Faktisk meget god, irriterende at slike litt mindre populære brus ikke blir solgt lenger. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) TWist! Der sa du noe, jeg savner pepxi max twisted lemon eller hva det het. Faktisk meget god, irriterende at slike litt mindre populære brus ikke blir solgt lenger. Pepsi smaker drit, uansett smak. No offence. Endret 26. oktober 2009 av Osecia Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 TWist! Der sa du noe, jeg savner pepxi max twisted lemon eller hva det het. Faktisk meget god, irriterende at slike litt mindre populære brus ikke blir solgt lenger. Ja, den var god. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) BLASFEMI! Cherry Coke er nammenamm! Har ikke smakt Cherry coke, men meny har Dr. pepper som er det samme tror jeg cherry coke og dr. pepper er ikke det samme... cherry coke smaker vanlig cola først og så får man en herlig ettersmak av kirsebær, mens dr. pepper smaker som love hearts godteri BTW så ønsker jeg med vanlig cola med lime.. var en stund, men det var cola light... Endret 26. oktober 2009 av vesleengen Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Ahh, var da glad i Cola Vanilla for fem år siden eller noe. Fint å smake den igjen. Men original er best uansett. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 TWist! Der sa du noe, jeg savner pepxi max twisted lemon eller hva det het. Faktisk meget god, irriterende at slike litt mindre populære brus ikke blir solgt lenger. Pepsi smaker drit, uansett smak. No offence. Har du smakt Twist? Er selv ikke veldig begeistret for Pepsi, men Twist synes jeg er kjemegod! Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Schweeeet! Da skal jeg spandere en slik på meg selv! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Husker for en god stund tilbake da onkelen min var i Sverige og så et fantastisk tilbud på colabokser på brett. Han var ikke noe cola-menneske men skulle kjøpe til familien i jula ellernoe. Når han kom hjem viste det seg at han hadde kjøpt 6 brett Vanilla Coke. Hihihihi. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Fikk aldri smakt det sist det var i landet så jeg får vel gi vanilla coke en sjanse. Noen som vet om det er å få kjøpt i nærheten av Nordnes i Bergen? Går på skole der og jeg gidder bare å kjøpe brus når jeg er på skolen. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 er som regel matbutikkene: CC, Meny og Ultra som har, og av kiosker må det bli Deli De Luca Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Kjøpte to bokser på Ultra Alnabru. 25 kroner boksen, men det var verdt det Importert fra unaiten av Oluf Lorentzen AS i følge boksen. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Pepsi Twist = Pepsi Lemon? Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Synes den smaker dritt jeg.. Lenke til kommentar
covah Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Pepsi Twist var vel vanlig Pepsi med sitronsmak. Pepsi Cool Lemon var Pepsi Max med sitronsmak. (mener jeg å huske). Ja, savnet er stort. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 jaja... har da i det minste fått fanta lemon tilbake <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå