djgudleif Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 JOHOO da har de fleste butikkene begynt å ta inn verdens beste brus, nemlig vanilla coke! HAJ AJAJHAHAHAHA HAI HAHAH¨å Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Ja nå ble jeg glad... Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Seriøst? :O Hvilke butikker?? Lenke til kommentar
Heavy Sandwich Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Endelig! It's back! Men fyttirakkern så dyr 24 kr for 0,5 liter Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Det finnes vel i de fleste butikker som har litt utvalg. Og sikkert på narvesen, mix og slikt. Dyrt er det! Men det gjør den bare bedre! Helgedrikk deluxxxx EIIEEIEI! Ja nå ble jeg glad... Spyr du av den? I såfall slurper jeg opp spyet ditt for å få i meg litt Vanilla Coke. Endret 16. oktober 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg skal leite lenge for å finne en brus jeg liker dårligere enn Vanilla Coke. Selv ikek Crystal Pepsi var i nærheten av uggenhet. Men jeg skal ikke klage. Det er ingen som tvinger meg til hverken å kjøpe eller å drikke det skvipet. Lenke til kommentar
Trancender Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg syns det er veldig godt jeg! =D Jeg ble lei meg når den forsvant fra hyllene, men den kunne vært litt billigere hvis det koster så mye som 24 kr for halvvliteren... Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Iallefall mye bedre enn Cherry Coke! Det smaker høgg det. Vanilla fungerer faktisk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 BLASFEMI! Cherry Coke er nammenamm! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 BLASFEMI! Cherry Coke er nammenamm! Siden jeg bor ca 10 minutter fra Svinesund så har vi god tilgang på alt mulig slikt vi vil. Trodde jeg var en klok mann da jeg kjøpte mange burker Cherry Coke for noen uker siden, men fysjamei. Kunne gjerne ha sendt deg resten via post om jeg ennå hadde dem. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Smakte vanilla coke EN gang. EN LITEN SLURK. Har aldri tatt på det heksebrygget siden. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Det finnes vel i de fleste butikker som har litt utvalg. Og sikkert på narvesen, mix og slikt. Dyrt er det! Men det gjør den bare bedre! Helgedrikk deluxxxx EIIEEIEI! Ja nå ble jeg glad... Spyr du av den? I såfall slurper jeg opp spyet ditt for å få i meg litt Vanilla Coke. Har ikke dukket den på 2år men jeg tar bilde av det nese gang så du kan slikke på skjermen og fantasere om smaken. Endret 16. oktober 2009 av martin808 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Trur det er einaste brusen eg har tatt ein slurk av for deretter å kaste resten i søpla. Snodig om den skulle bli værande på markedet, så få som likte den. Eg kjenner kanskje 3-4 stykk. Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Er dette virkelig sant? I så fall, dyrt, men så absolutt verdt pengene! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Trur det er einaste brusen eg har tatt ein slurk av for deretter å kaste resten i søpla. Snodig om den skulle bli værande på markedet, så få som likte den. Eg kjenner kanskje 3-4 stykk. De er de 3-4 stykkene som er verdens helter, det er de som drikker nok Vanilla Coke til at den blir værende igjen på markedet. HYLLEST TIL FEDRELANDET SOM DYRKER VANILLA COKE PÅ VÅRE MARKER Endret 16. oktober 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg har faktisk aldri smakt den, må kanskje prøve nå. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 like greit å stå over å prøve den Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 BLASFEMI! Cherry Coke er nammenamm! Har ikke smakt Cherry coke, men meny har Dr. pepper som er det samme tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå