VJ2 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hei! Kjøpte min helt ny HP Pavilion DV6 for 3 uker sia. Ikke hatt noe problemer, før jeg åpnet opp skjermen idag, og alt var helt svart. Var bare musa, men skrivebordet kom ikke frem. Prøvd å restarte den, ta ut batteriet og alt, men er nytteløst. Kan trykke ctrl + alt + delete, da kommer det opp det som alltid kommer frem på Vista, og jeg kan starte nye programmer med oppgavebehandling. Men er bare helt svart + musa ellers. Noen som vet hvordan jeg kan løse dette problemet, evt og det er et vanlig problem, eller om den må på service? takk på forhånd Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 kanskje det trengs en formatering. kan det hende at vista lastet ned oppdateringer og at laptoppen gikk tom for strøm slik at oppdateringene ikke ble fullført? dette skjedde på min xp pc på noen år siden og alt jeg fikk opp da var skrivebordsbakgrunnen og musa, intet startmeny å se.. Jeg måtte formatere. men er sikkert noen andre som har mer peiling enn meg som kan gi deg en bedre løsning Lenke til kommentar
VJ2 Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Den drev ikke å lastet ned noe, gikk ut av alle programmene og slo den sammen. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Bump! Du vet at du kan ringe HP suport..... Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Reinstaller maskinen, F11 under boot... Lenke til kommentar
VJ2 Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Reinstaller maskinen, F11 under boot... Allerede gjort. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Det skal løse problemet, med mindre hele recovery-imaget er krasjet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå