Shorty94 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hei, jeg har kjøpt meg en ny pc med vista x64 og ati raedon 4870x2, jeg får ikke installert Medal of Honor Airborne Assault. Det som skjer er at jeg kommer forbi cd-keyen og jelt fram til Ageia Physx, når den skal innstaller physx slutter den bare. vær så snill og hjelp meg, jeg synes at MoH AA er et meget bra spill, og jeg vill gjerne spill det på den ny pcen min3 Mvh: Shorty Lenke til kommentar
JAH Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Fant noe her : http://www.computerforum.com/140518-medal-...nt-install.html Det sies at du må avinstallere PhysX hvis du har det på maskinen, og bruke den som følger med spillet Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 det er nettop det som er problemet, jeg finner ikke physx noen sted, jeg har innstalert både batman og darkest of days og etter det har det blitt gjort om til Nvidia Physx og den får jeg ikke utinnstalert Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Da var det fikset, jeg utinnstalerte alt som hadde med physx og gjøre, og før jeg installerete spillet gikk jeg inn på Ageia mappen på cdeon og innstalerete det "mannuelt" og da gikk det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå