ka1ser Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hei Jeg er svært lei av koss porta pro, medfølgende ørepropper og annet ræl, derfor ønsker jeg et kvalitetsheadsett for musikk først og fremst. Mine krav er som følger - god stereolydkvalitet: det aller viktigste! - god byggekvalitet: de må være relativt lette for å kunne jogge med, tåle litt, vannavstøtende (ingen åpen elektronikk), ikke være for klamme og svette, og ikke minst ha ledninger som tåler å bli dratt litt i (dette har alltid vært mitt største problem) - pris er i utgangspunktet ikke noe problem - helst ikke 5m lang ledning, skal fortrinnsvis brukes til mp3-spiller, og noe til laptop. Dette er det jeg kom på i første omgang, kanhende det kommer flere krav. Kom med anbefalinger nerds! Lenke til kommentar
akle Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Er på utkikk etter akkurat det samme. Ingen som har noen tips? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Pris? Har du vurdert pluggar? Lenke til kommentar
akle Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Er ikke noe som haster for meg så er litt på utkikk hele tiden. Driver å vurderer begge deler har ikke bestemt meg helt. Helst rundt 500,- Det største kriteriet mitt er at de fungerer godt til sport, og er litt robuste. Endret 29. oktober 2009 av akle Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 Oi her var det faktisk noen svar! Tror faktisk jeg skal gå for plugger.. har vært innom Elkjøp og sett litt på noen Sennheiser-plugger til rundt 500, de så ganske solide ut, særlig sport-versjonene. Noen som vet kvaliteten på disse? Lenke til kommentar
Mjelcus Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Sist eg skulle ha nye plugger ville eg ha noen med GOD kvalitet, så eg kjøpte Bose plugger! Fungerer som bare det Koster rundt 800-900 kr, og har ikkje angra ett sekund etter at eg kjøpte de. Link til elkjøp: http://www.elkjop.no/product/lyd-bilde/til...se-oretelefoner Endret 2. november 2009 av Mjelcus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå