ojrognr Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Hei ADVARER NÅ ALLE SOM HAR KOMMET I KONTAKT MED DENNE MANNEN/FIRMAET! IKKE HANDLE BIL MED DENNE MANNEN. HAN ER EN SVINDLER!! Mitt navn er Alle som lurer på noe om denne mannen kan kontakte meg på: eller mob: snarest! Jeg ble svindlet av han i August 2008. Nå i disse dager reises det tiltale mot han i Tyskland på mine m.fl sine vegner, og forhåpentligvis for jeg puttet han i fengsel! Har du blitt svindlet, ta kontakt om du har noen mailer/overføringer å vise til. Alt kan bidra til å ta han og evt. hans medhjelper/rengnskapsfører Endret 14. april 2021 av Uderzo fjernet personopplysninger Lenke til kommentar
B5234T Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Du kan jo kanskje utdype dette litt? Ser at det ligger flere tråder om dette firmaet på nettet, og de er ikke bra.. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Vi holder oss for god til å komme med personlig info om tredjepart. Slik info er slettet. Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden da det anses som off- topic, send heller en pm. Emnetittel er også endret. MVH KVTL Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Er dette ditt verk kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå