Dav1D Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Heihei. Har en HP Pavilion Laptop, hvor knappen for å skru av/på trådløs internett ikke virker. Så jeg lurer på om dette er mulig og skru på inne på selve pc-en? Siden knappen ikke virker får jeg ikke koblet til nettet. Lenke til kommentar
Trancender Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Har du sjekka om driveren er aktivert i enhetsbehandling? Lenke til kommentar
Dav1D Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Nix. Forklar gjerne hvordan? Lenke til kommentar
Trancender Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Søk på Enhetsbehandling -> Nettverkskort -> Så finner du den trådløse og aktiverer den. Lenke til kommentar
Dav1D Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 I følge PC-en er den aktivert. Lenke til kommentar
Trancender Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Da vet jeg ikke.. Lenke til kommentar
Dav1D Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Noen andre?? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 står den som aktivert men funker ikke så ville jeg prøvd reinstallere driverne. selv bruker jeg teste en reinstall av maskinen for slike problem for og utelukke at andre programmer enn hp sine som kuker det til, om ikke løst da så pakke pent nedi en eske og til verksted de touchbryterne er ikke de mest solide/levedyktige Lenke til kommentar
Dav1D Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Hehe . Nei de touchknappene der er ikke til å stole på altså. Jeg skal prøve tipset ditt så snart jeg får tid, så håper jeg det hjelper. Det burde virkelig vært en enklere måte å ordne dette på :S Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hvilken HP laptop har du? Du kan prøve å laste ned programvaren til det trådløsenettverkskortet, og sette den til å administrere nettverkstilkoblingene. Noen av produsentene har programvare der du kan aktivere nettverkskortet. Selv når hardware knappen på laptopen ikke fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå