Gå til innhold

Hvordan gir jeg to kontoer hver sin "Innboks" i Outlook Express 6?

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp laget en ekstra e-post konto, og vil gjerne ha dette så oversiktlig som mulig.

Jeg bruker Windows XP Home, og Outlook Express 6.

Jeg ser helst at hver konto får sin helt egen Inboks, Utboks og Slettede Elementer. Isteden så vises de nå under samme Innboks, og det er forvirrende. Den nye kontoen er primært til drift av en nettside jeg driver, som mottar melding hver gang noen kommenterer på den. Derfor vil jeg gjerne ha dette organisert for seg selv, og ikke sammen med de andre personlige e-postene jeg mottar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må nok lage en regelbasert flytting til en egen mappe. Er ganske sikker på at Outlook Express ikke støtter flere innbokser og kontoer på samme bruker.

Da må du eventuelt lage en ekstra brukerkonto på Windows og sette opp Outlook der også, men det blir jo tungvint.

Jeg opererer med over 10 epost kontoer og har da ulike mapper til hver av disse. Og så har jeg laget regler som legger eposten i riktig mappe.

Alt er i samme innboks, men bare i ulike mapper. Synes dette er en ryddig måte å gjøre det på.

Jeg bruker Outlook 2007, men regner med du har samme mulighet i Outlook Express.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...