lolliloll Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Jeg er ganske ny i data-verdenen - men har Nero brenneprogram og windows XP. Det jeg vil gjøre er å brenne bilder som jeg har tatt med digitalt kamera og samtidig brenne de små video-snuttene som jeg har tatt samtidig innimellom bildene. Etterpå vil jeg se dette på tv via DVD spilleren. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Hei. Du går inn på min datamaskin og finner filene der. Starter et til vindu med min datamaskin i og merker filene og kopierer den den til din brenerstasjon (vil anta at det er D eller E). Etter det tar du høyre musetast på stasjonen som er brener og velger noe sånn som, "Skriv til cd" eller noe sånt. Dette skal gå. Har selv prøvd det med data- og bildefiler. Funker fint Lenke til kommentar
lolliloll Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 Takk for raskt svar Chrisege. Jeg gjorde som du sa. Det gikk greit for så vidt. Jeg fikk oppgitt at det var noen "thumbs.db" som mistet noe informasjon eller noe i den duren som jeg svarte ja på. Lurer på om det var video-klippene, for filmene kom ikke med i visningen på TV. De ligger på cd-skiva, det ser jeg når jeg går inn på E:. Og så var det noen serier bilder der det sto: inkompitabelt bildeformat" fra DVD spilleren. Det er jo fra samme digitale kamera. Hva må jeg gjøre for at også disse bildene kan vises på tv? Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Prøv en gang til!!! Ofte hjelper det å gjøre tingene mer enn en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå