fredderen Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 Kreativ tittle, eh eh eh. Var ute og gikk en lang fototur i dag, dette ble et av resultatene! Lee 0.6 hard grad. Hoya polar Make: Canon Model: Canon EOS 5D Mark II Shutter Speed: 1 second Aperture: F/11.0 Focal Length: 22 mm ISO Speed: 50 Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 Deprimerende lite respons å få på dette forumet for tiden ... Lenke til kommentar
Inc Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 Kritikk it is: Horisonten virker litt skjev ifølge trærene. Samtidig som du har fanget flotte farger blir de litt ødelagt av for mye av de, spesilet hvis du ser på det ene furutreet oppe til venstre, stammen praktisk talt gløder rødt. Vet ikke om det er objektivet som gjør det eller gjenskn fra solen.. Et helt ok bildet med fine farger og kontrast men mangler et og annet element som gjør det top notch. Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg likte bildet ditt. Sterke varme farger. Store kontraster. Du har fått et bra bilde ut av ingenting. Motivet er litt kjedelig. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 Er litt kjedelig for min del, men hvorfor brukte du ND filter her? For å prøve å få himmelen rett eksponert? litt of topic: Kan ikke du prøve å ta en sammenligning mellom 5d og eos400d med 17-40mm objektivet og sende det til meg? Er veldig sugen på å se hvor stor forskjell det egentlig er=)Skyt i raw og behandl filene identisk; tviler på at det egentlig er store forskjellen men..? Hvis du derimot ikke gidder, så skjønner jeg det Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 Er litt kjedelig for min del, men hvorfor brukte du ND filter her? For å prøve å få himmelen rett eksponert? litt of topic: Kan ikke du prøve å ta en sammenligning mellom 5d og eos400d med 17-40mm objektivet og sende det til meg? Er veldig sugen på å se hvor stor forskjell det egentlig er=)Skyt i raw og behandl filene identisk; tviler på at det egentlig er store forskjellen men..? Hvis du derimot ikke gidder, så skjønner jeg det Uten ND filter ville himmelen vært hvit. Of-topic. Ja, jeg kan gjøre det. Skal se om jeg får gjort det i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå