Gå til innhold

Bk: Høstens farger

fredderen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kritikk it is:

Horisonten virker litt skjev ifølge trærene.

Samtidig som du har fanget flotte farger blir de litt ødelagt av for mye av de, spesilet hvis du ser på det ene furutreet oppe til venstre, stammen praktisk talt gløder rødt. Vet ikke om det er objektivet som gjør det eller gjenskn fra solen..

Et helt ok bildet med fine farger og kontrast men mangler et og annet element som gjør det top notch.

Lenke til kommentar

Er litt kjedelig for min del, men hvorfor brukte du ND filter her? For å prøve å få himmelen rett eksponert?

litt of topic:

Kan ikke du prøve å ta en sammenligning mellom 5d og eos400d med 17-40mm objektivet og sende det til meg? Er veldig sugen på å se hvor stor forskjell det egentlig er=)Skyt i raw og behandl filene identisk; tviler på at det egentlig er store forskjellen men..?

Hvis du derimot ikke gidder, så skjønner jeg det :)

Lenke til kommentar
Er litt kjedelig for min del, men hvorfor brukte du ND filter her? For å prøve å få himmelen rett eksponert?

litt of topic:

Kan ikke du prøve å ta en sammenligning mellom 5d og eos400d med 17-40mm objektivet og sende det til meg? Er veldig sugen på å se hvor stor forskjell det egentlig er=)Skyt i raw og behandl filene identisk; tviler på at det egentlig er store forskjellen men..?

Hvis du derimot ikke gidder, så skjønner jeg det :)

Uten ND filter ville himmelen vært hvit.

Of-topic. Ja, jeg kan gjøre det. Skal se om jeg får gjort det i morgen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...