TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Når jeg starter opp pc`en min får jeg en klikkelyd som varer hele tiden maskinen holder på med oppstarten. Når jeg får opp desktop bildet så hører jeg ingenting mere til lyden. Har i den seneste tiden hatt bråkete lyd fra enten gpu eller cpu vifte. Noen forslag? Endret 27. oktober 2009 av TarzanIUnderbuksa2 Lenke til kommentar
JAH Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 det kan jo være masse det. Får du åpna kassa for en nærmere lytt under oppstart? Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 For meg høres det muligens ut som gpu. Kan det være HD? Maskinen er treg til å starte skjermen. Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Prøv å koble fra strøm til hdd, start opp og trykk Del gjevnlig for å komme i bios. Hører du klikke lyder da? Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 jeg skal prøve det. kommer med ett svar når jeg har gjort det Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Tok ut strømmen på HDD som det ikke var Vista på.Da sluttet klikkingen og oppstarten ble raskere. Har testen dette flere ganger så det var nok feilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå