Gå til innhold

NAD forsterker med optisk og SPDIF

Anbefalte innlegg

Jeg har per idag en NAD T515 DVD-spiller og NAD C445 DAB radio. om ikke så lenge regner jeg med at jeg kommer til å kjøpe meg en NAD reciever hvor radioen kommer til å bli koblet til og etterhvert DVD-spilleren når jeg kjøper meg en Blu ray-spiller. problemer er at jeg ikke finner noe på Hifi-klubbens side som har muligheter for å koble til utstyr ved hjelp av optisk eller SPDIF. er det noen som vet om dette finnes...?

edit: jeg fant NAD T737 (Mer detaljer). i tilleg til 2 HDMI har den 2 Optical and 1 Coax Digital Audio Inputs men siden det er 7.1 er det litt overkill da jeg foreløbig kunne tenke meg 2.0 annlegg foreløbig. noen som har erfaring med denne?

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Man trenger ikke bruke alle syv kanaler.. Du kan bruke fire av de for å bi-ampe høyttalerne dine. Alternativet er å kjøpe en C275 som har radio, og forsåvidt mulighet for DAB. Blu-ray-spilleren vil du uansett koble til via HDMI.

Men - jeg skjønte ikke helt hva som var planen din. Skal du ha et anlegg nummer to, hvor dvd-spilleren blir flyttet over?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...