Khaffner Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg tok teorien klasse B for et par uker siden, og jeg siterer: Gyldig i 3 år, jf. Forskrift om trafikkopplæring og førerprøve mm. §29-5 Lenke til kommentar
Morten21 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Teorien kan du bare dra ned på veistasjonen og ta ja, men de har kun åpent mandag - torsdag 8-13.30. Du må ta oppkjøring innen et halvt år etter teorien. Nei. 3 år har du på deg. Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 takk takk PAKKETILBUD 1 - Teorikurs. - 2 stk teoriprøver på skolen. - 8 kjøretimer. - 2 stk veiledningstimer. - Sikkerhetskurs på bane. - Sikkerhetskurs på veg. - Billeie til førerprøven. (Kun kr 153.- pr kjøretime for de første 8 timene) NOK 17.990,- Spar 3.355, Dette står på wright.no som er min nærmeste kjøreskole. Hva kommer i tillegg til dette? Skal du ta den ned på tøyen? Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Teorien kan du bare dra ned på veistasjonen og ta ja, men de har kun åpent mandag - torsdag 8-13.30. Du må ta oppkjøring innen et halvt år etter teorien. Du tenker sikkert på det at man søker om å ta teorien, så må man ta den innen 6 månder etter du fikk søknaden godkjent. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Åja, det er godt mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå