insanefish Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hei alle sammen. Jeg har en Acer Aspire One (AOA150). Det som skjer er: Etter jeg har ladet batteriet henger den ved boot. Skjer kun etter at batteriet er tomt og ladet opp igjen. Maskinen kommer gjennom POST og henger ved oppstarts skjermbilde (Blå skjerm med Acer Aspire, se vedlegg) Jeg oppdaterte BIOS og OS (Linpus) Var inne til service hos Acer (fant ikke noe problem med maskinen da de ikke lot den gå tom for strøm) Den er ute av garaniti perioden nå. Det er satt inn 1GB ram ekstra i maskinen, men problemet har oppstått før dette. Takker på forhånd for all hjelp. Lenke til kommentar
Kalaz Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hei alle sammen. Jeg har en Acer Aspire One (AOA150). Det som skjer er: Etter jeg har ladet batteriet henger den ved boot. Skjer kun etter at batteriet er tomt og ladet opp igjen. Maskinen kommer gjennom POST og henger ved oppstarts skjermbilde (Blå skjerm med Acer Aspire, se vedlegg) Jeg oppdaterte BIOS og OS (Linpus) Var inne til service hos Acer (fant ikke noe problem med maskinen da de ikke lot den gå tom for strøm) Den er ute av garaniti perioden nå. Det er satt inn 1GB ram ekstra i maskinen, men problemet har oppstått før dette. Takker på forhånd for all hjelp. Vil anbefale å re-installere windowsen! Lenke til kommentar
insanefish Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Om du mener OS`et, som er Linpus, har jeg alt re-installert flere ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå