Lotzen Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hei ! Har bestilt meg ny Wii, og det eg lurer på er hvilken versjon den kjem i. Hadde vore fint om nokon kunne svare meg på det. Med versjon tenker eg da på Firmware, eller kva svarte det heitte. Sann 4.0 eller 4.1 piss. Takker for all hjelp Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Det er vel egentlig umulig for oss å si. Tror det kommer helt an på butikken, om maskinene er av det nyeste sortimentet eller om du får en konsoll som har stått på lager i månedsvis. Hvorfor lurer du? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Sikkert med tanke på homebrew applikasjoner som kan bli oppdaget og fjernet fra Wiien hvis man har nyeste firmware versjon. Lenke til kommentar
raschi Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Alle firmware versjoner som har kommet ut sålangt kan homebrew enables, inkludert nyeste v4.2. Desverre kan ikke bootmii installeres som boot2 på nyere wii maskiner, men dette har ingenting med firmware versjon å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå