Bruker-158599 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) bump Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hjelper på eneste måte jeg kan: *bump* Selv er jeg velsignet med enormt fravær av malware, virus ol. (ja, jeg måtte) Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Hjelper på eneste måte jeg kan: *bump* Selv er jeg velsignet med enormt fravær av malware, virus ol. (ja, jeg måtte) Jeg pleier aldri og ha virus jeg heller, sist gang var fordi jeg lasta ned noe spill, men jeg har vært mye aktiv i antivirusprogrammer og datasikkerhet på forumet Vet ikke hvordan dette har skjedd. Jeg er nøye med sikkerheten og pleier å oppdatere programmer, men jeg har glemt å oppdatere adobe flash Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Combofix loggen ser bra ut. Oppdatere MBAM og ta en scann,viss den finner noe post loggen. Edit. Se om du har beep.sys c:\windows\system32\dllcache\beep.sys c:\windows\system32\drivers\beep.sys ... mangler !! Husk ha på skjulte filer. Finner du scann på virustotal. kan tenkes MBAM fjerner den så scann med MBAM først. Endret 16. oktober 2009 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Combofix loggen ser bra ut.Oppdatere MBAM og ta en scann,viss den finner noe post loggen. Edit. Se om du har beep.sys c:\windows\system32\dllcache\beep.sys c:\windows\system32\drivers\beep.sys ... mangler !! Husk ha på skjulte filer. Finner du scann på virustotal. kan tenkes MBAM fjerner den så scann med MBAM først. Jeg fant de ikke. Skal scanne med mbam nå. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Mbam fant ingen ting. Jeg får ikke oppdatert avira, Edit: avira er oppdatert. Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Skal jeg fjerne combofix ? Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Du kan fjerne combofix ved å skrive combofix /u fra kjør-vinduet. Denne kommandoen gjør at filer i karantene og backups blir slette. Systemgjenopprettingsmappa nullstilt etc. Sjekk om software er oppdatert Secunia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå