Atald Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Betaler lett 20,- for å få vite innholdet av den pakka. We demand PayPal-info! Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Når Jammie Thomas fikk 10$ fra Paypal`en min, så er jeg glatt med her oxå... +1 Lenke til kommentar
delfin Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Pakken går nok i retur... Endret 28. oktober 2009 av pifler Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Dere betaler glatt 20 kroner for å vite hva som var i en ubestillt pakke, når folk sulter i Afrika? Send noen hundrelapper sørover, det er en mye bedre måte å bruke penger på. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Dere betaler glatt 20 kroner for å vite hva som var i en ubestillt pakke, når folk sulter i Afrika? Send noen hundrelapper sørover, det er en mye bedre måte å bruke penger på. He tickled my curiosity. My morality is broken. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 30kr her, og bilder av innholdet selvfølgelig Lenke til kommentar
datafeilen Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Herregud hvor vanskelig skal det være. Du har ikke bestillt noe - returner det med en gang! Det eneste som har verdi for deg er å vite om du har vært utsatt for ID tyveri. For alt du vet kan dette være ett ledd i å finne ut om din identitet er korrekt. I verste fall er det en syk gærning som sender deg noe du absolutt ikke vil ha. I beste fall en spøk der varene ikke har noen verdi for deg. Ikke la hylekoret som vil ha stilnet sin nysgjerrighet styre deg - returner dette tullet nå og glem hele greia. Endret 28. oktober 2009 av datafeilen Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg tror jeg hadde betalt den ut hvis min økonomi hadde tåtlt det. Kanskje vært litt forsiktig med tanke på smittefare. Lenke til kommentar
Van der Ferst Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Dere betaler glatt 20 kroner for å vite hva som var i en ubestillt pakke, når folk sulter i Afrika? Send noen hundrelapper sørover, det er en mye bedre måte å bruke penger på. Så vidt jeg vet så betaler skattebetalere mye i bistand fra før av som sendes både hit og dit til ulike land som nyter godt av det. Så de som vil kan dermed ikke unne seg å få vite innholde i pakken for skarve 20 kroner hver? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Dere betaler glatt 20 kroner for å vite hva som var i en ubestillt pakke, når folk sulter i Afrika? Send noen hundrelapper sørover, det er en mye bedre måte å bruke penger på. Du vurderte på et eller annet tidspunkt å bruke en del penger på å lage en "patruljebåt". Hvor var de som sultet da? Måtte bare. Fei for egen dør først. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg ser poenget ditt. Men patruljebåten var ment som du forskningsprosjekt for å lære og utforske. Ikke et leketøy. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg ser poenget ditt.Men patruljebåten var ment som du forskningsprosjekt for å lære og utforske. Ikke et leketøy. Dette er et forskningsprosjekt for å kunne stadfeste innholdet av en mystisk boks. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Lykke til med det. Men jeg ville helst ringt avsender og spurt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå