napap99 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hallo! jeg har nylig laget en webside som blant annet inneholder videoer. Så så jeg en kul video på youtube som ville passe perfekt på min webside... Har jeg da lov til å embede videoen fra youtube på min webside, åsså kan jeg henvise til den som egentlig la ut videoen... Lenke til kommentar
xaco Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 jeg er ikke noen jurist, men ja mener da at du kan det. er jo en stor del av youtube i grunn. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 I og med Youtube kommer med muligheten direkte for å embedde filer fra dem så har du nok lov til det ja. Sjekk uansett brukeravtalen som står der. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Ellers så kan du jo spørre h*n som har lagt ut filmen. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 du kan bruke youtube sine filmer på din side uten innhente tillatelse sålenge det ikke er en kommersiel side. har du reklame etc som du tjener penger på har du ikke lov, men sjansen for at de bryr seg er heller liten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå