Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er hun interessert?

Gjest Guest_Anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Anonym_*

Hei.

Velger å være anonym her, ser på det som det mest hensiktsmessige :)

Okei, det er jente jeg liker ganske godt, men jeg er ikke sikker på hva hun syns om meg. Har kjent hun i litt over ett år (jeg kom til en ny klasse) og har relativt god kontakt med henne. Helt siden jeg begynte å "ta litt (les: litt!) initiativ" så har hun snakket litt med meg og enkelte ganger så ser jeg i øyekroken at hun ser på meg for så og se vekk. Hun er veldig god venn med en jente i klassen som er sammen med en som jeg kjenner godt og i det siste så har hun snakket litt til både han og en annen i klassen som jeg også kjenner. Det er bare sånne småting, ser null flørting med det. Saken er den at hun snakket ikke noe med dem før jeg begynte å prøve meg LITT på hun. Sånn som jeg ser det så er det enten en måte for å få meg vekk eller så vil hun se hvordan jeg reagerer når hun er med andre gutter (evig optimist ;) )

Når det er fester o.l. så er hun den som inviterer meg, den som passer på at jeg kommer til rett hus om jeg ikke vet hvor det er, m.m.

Det er også enkelte småting, men dere skjønner tegninga. Håper at noen kan gi meg en pekepinn her :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At hun snakker med kompisene din kan jo bety at hun prøver å komme nærmere deg? For at det skal bli mer naturlig for henne å være rundt deg og din kompiser uten at det er rart, hvis du skjønner.

Men hvis det er hun som ha deg med på fester osv. Sånn at hun liksom pusher litt på deg for å komme så kan det jo hende at hun vil bli bedre kjent med deg. At hun vil ha deg der for at du skal se en annen side av hun og hun en annen side av deg. Hvis du skjønner.

Du kan jo begynne å småflørte litt med henne når du og hun er på fester osv. Bare se hvordan hun oppfører seg. Så ta det videre på skolen, og til slutt på fritiden.

Hvorfor ikke be henne med på kino og ta det derfra? Kino trenger ikke å bety at det er noe mer, det er også en venne ting.

>Good Luck<

Lenke til kommentar

Takk for svarene :) Må si jeg trodde dette selv, men er jo hyggelig å få en "bekreftelse" fra noen andre ;) Skal ut i morgen så vi får se hva som skjer :) Wish me luck, I'm going in ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...