Mastersinus Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Hei For en liten stund siden kjøpte jeg diverse deler til pcen. Jeg kjøpte blant annet en Intel Core 2 Duo E8400 3.0GHz Nå vurderer jeg å kjøpe ny kjølevifte til den, både på grunn av støy og temperatur. Den ligger nå på rundt 50 grader idle. Jeg har i en tid nå lett etter vifter selv, men jeg kan for lite om temaet til å være sikker. Noen som har noen forslag til en ikke så altfor dyr vifte? På forhånd takk /Edit Et problem jeg har oppdaget er størrelsen. Jeg har et Gigabyte GA-EP14-UD3L hovedkort, og det er litt trangt. Høyden skal ikke være noe problem, men PSU er helt i kanten av hovedkortet nær CPU Endret 16. oktober 2009 av Mastersinus Lenke til kommentar
Mango2k Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Cooler Master Hyper 212 Plus CPU Cooler Den er stor og fin, og lager lite støy på lave hastigheter. Har den til en E7500, funker kjempe. Rundt 25 grader idle, på normal klokk. Lenke til kommentar
Mastersinus Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Høres bra ut. Jeg har lett sett meg litt rundt, og den ser bra ut. Er fortsatt åpen for flere forslag Lenke til kommentar
Mastersinus Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 Takker for svar. Tror jeg snuser rundt litt til før jeg eventuelt kjøper. Fortsatt åpen for flere alternativer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå