Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst]Windows XP kjører checkdisk hver gang jeg restarter

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har nylig installert Windows XP Professional på nytt, detta på en 500GB Samsung disk. Jeg har også en 500GB Western Digital disk i pcen og Windows kjører checkdisk hver gang jeg starter på nytt. Jeg har skjekket med HDTune Pro som ikke har funnet noen feil på disken. Er det mulig å slå av checkdisk, det tar så lang tid. Disken fungerer som den skal.

På forhånd tusen takk for svar. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da gjennstår det bare for deg å endre litt på signaturen din så er alt i orden :)

Hva mener du med det?

Kanskje du skal teste windows 7 forresten? Det er litt mer oppdatert en xp proffesional og fungerer faktisk utrolig bra på datamaskiner med ca 2gb minne.

Har hatt det men blir kvalm av Aero og alle pop-UP advarslene

Endret av Ballestikk
Lenke til kommentar
Da gjennstår det bare for deg å endre litt på signaturen din så er alt i orden :)

Hva mener du med det?

Kanskje du skal teste windows 7 forresten? Det er litt mer oppdatert en xp proffesional og fungerer faktisk utrolig bra på datamaskiner med ca 2gb minne.

Har hatt det men blir kvalm av Aero og alle pop-UP advarslene

Du kan skru av det meste av Aero-greiene, og pop-up advarslene er redusert fra Vista - heldigvis. Har hata Vista siden første gang jeg prøvde det, men blitt sinnsykt overraska over Windows 7 - i positiv forstand.

Spilldata, Bygge selv, ca. 12.00kr, Trenger hjelp til valg av komponenter

Uansett... tviler på du får en PC til 12 kr som du ønsker i signaturen din...

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...