Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så det er nesten dumt å bruke flere hundre kroner på antivirus, når man kan få det gratis.

For å få den ultimate beskyttelsen gratis og lite ressurskrevende, hva er det som er best? Hva vil dere anbefale? Og skriv gjerne hvorfor!

Samma om det er flere programmer til hver sitt "område".

Lenke til kommentar
Er Norton rask i forhold til de andre gratis antivirus prog? Bruker Google Chrome.

Sitter selv på NIS 2009 (inkludert med telenor online) og dette er programmet som har snudd meg fullstendig når det gjelder norton. Raskt, effektivt og tar svært lite ressurser.

Programmet har desverre litt problemer innimellom (det er veldig viktig at du setter opp pcen med mail funksjonalitet under win 7 ser det ut som) men med hyppige oppdateringer ser det ut som det nå fungerer så og si knirkefritt. Anbefales.

Lenke til kommentar
Er Norton rask i forhold til de andre gratis antivirus prog? Bruker Google Chrome.

Sitter selv på NIS 2009 (inkludert med telenor online) og dette er programmet som har snudd meg fullstendig når det gjelder norton. Raskt, effektivt og tar svært lite ressurser.

Programmet har desverre litt problemer innimellom (det er veldig viktig at du setter opp pcen med mail funksjonalitet under win 7 ser det ut som) men med hyppige oppdateringer ser det ut som det nå fungerer så og si knirkefritt. Anbefales.

Her er jeg helt enig med MALVADO. Skaff deg den nyeste Norton Internet Security, altså 2010. Dette er rett å slett et kanonprogram.

Anbefalles på det sterkeste fra denne kanten :thumbup:

Lenke til kommentar

Egentlig så er en av de største forskjellen på betalt og gratis antivirus at man på betalversjonene alltid får de siste virusoppdateringene, det er noe jeg personlig ikke syns er så uvesentlig. Det er alltids en grunn til at noe er gratis.

Ikke sant?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...