Gå til innhold

[Løst]Burdte jeg se redd ut?

Anbefalte innlegg

Du må bruke ellipse når du skal si sånt siden det er det eneste som er gramatisk korrekt …

Det har du for så vidt rett i, men det er dessverre langt mer tungvint og de færreste ser forskjellen (som jo er ganske liten). Du glemte mellomrom mellom setningen og ellipsen, forresten.

Det gjorde jeg ikke, så det så!

Endret av Filosofem
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne karen på 80 kilo, han liker å skremme folk som deg fordi han tenner på frykten dere viser. Han liker å føle seg mektigere enn andre. Ved å banke ham opp viser du at du føler du må forsvare deg, altså at du er redd for ham. Ved å ignorere ham gir du ham ingenting å hente hos deg, og da vil han til slutt la deg være i fred. Jeg kan ikke garantere for at han ikke kommer til å banke deg opp på en eller annen måte først, det vil i så fall kun være nok et forsøk på å få deg til å frykte ham. Ikke noe annet å gjøre enn å ignorere dette også.

Om han har så trangt for det at han ikke gir seg derimot, vil jeg anbefale å snakke med en lærer eller lignende, se om det løser situasjonen. Om også dette viser seg å være en blindvei, da kan du banke ham opp og se hva som skjer.

Når alt dette er sagt, så var det (såvidt jeg forstår ut i fra det du har fortalt) du som startet alt dette ved å dra ned buksa på en eller annen (seriøst, hvor gammel er du?), og som kjent; som du sår skal du høste. Om du kan gå rundt og mobbe andre uten at noen får ta igjen, da er det plutselig du som er mobberen, og karen på 80 kilo som er offeret, husk det.

Lenke til kommentar
Kan du utdype hva du legger i "skills"?

Skills og skills xD

Jeg kan Karate og TaeKwonDo

men ikke så mye aikido.

Men jag kan slå fort.

Huff og huff... Vil det da si at du har svart belte i karate og taekwondo? Dette var en latterlig tråd. Oppsøker mer bråk en nødvendig :(. Forsåvidt, hadde du dratt ned buksa på meg, hadde du fått et slag mitt i knotten skal jeg si deg :yes: Du har lagt opp til det selv.

Endret av Kimelimm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...