♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Heisan Jeg har kommet i en situation der det kom fram en som er like gammel som meg (Bare han veier ca 80kg) og igår hadde jeg dratt ner buksene på en i klassen på tull.. Og idag kom han imot vennen min, for han trodde det var han som dro ner buksene. Men da sa jeg att det var jeg, og da gikk han mot meg og Knytta neven. Men jeg sto stille för å spille uredd. Men hva er best tror dere ? Att se redd ut eller se ikke redd ut? (for å ungå ett slag) Jeg har skills i Aikido Boxning TaeKwonDo Karate Og jeg vet ikke om jeg kan sloss. Så jeg vill helst unngå det. Men hva er best? Se redd ut? Eller ikke redd. Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Snu ryggen til å virk uinteresert, evt. vis at han ikke er verdt det! Tror jeg hvertfall Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Snu ryggen til å virk uinteresert, evt. vis at han ikke er verdt det! Tror jeg hvertfall Da får jeg sikkert ett slag i bakhue xD Knus tryne hans. Burdte jeg ? Han har ca 12venner på skolen som er "Skolens" Gangsters. Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hold han nede, ikke skad han, ydmyk han istede ved å vise at du har overtaket! Ingen vil ha et slag i bakhuet, det er sant Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Hold han nede, ikke skad han, ydmyk han istede ved å vise at du har overtaket! Ingen vil ha et slag i bakhuet, det er sant Aikido er en kampsport der man gjör grep som gjör forbanna vondt Men jag vill ikke skade han Lenke til kommentar
Diskutatoren Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Kan du utdype hva du legger i "skills"? Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Kan du utdype hva du legger i "skills"? Skills og skills xD Jeg kan Karate og TaeKwonDo men ikke så mye aikido. Men jag kan slå fort. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hold han nede, ikke skad han, ydmyk han istede ved å vise at du har overtaket! Ingen vil ha et slag i bakhuet, det er sant Evt. knus tryne hans... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Snu ryggen til å virk uinteresert, evt. vis at han ikke er verdt det! Tror jeg hvertfall Da får jeg sikkert ett slag i bakhue xD Knus tryne hans. Burdte jeg ? Han har ca 12venner på skolen som er "Skolens" Gangsters. Burde det ikke stå Skolens "Gangsters"? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hold han nede, ikke skad han, ydmyk han istede ved å vise at du har overtaket! Værste du kan gjøre! Dette fører bare til enda mer bråk da personen føler han har enda mer å bevise.. Vis at du ikke har interesse for å sloss. Enten ved å brese seg slik at han blir "redd" deg, dette kan lett føre til at det kommer flere etter deg neste gang. Det beste er nok å heller virke litt redd, prøver hans seg har du et overtak med at han har undervurdert deg. Men han vil trolig være fornøyd med at han klarer å skremme deg. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Nei, du burde ikke ha sett redd ut. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Legg deg ned og grin og trygl han om å dra sin vei. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Burde det ikke stå Skolens "Gangsters"? Eventuelt "skolens "gangstere"", som er det eneste som er grammatisk korrekt ... Endret 16. oktober 2009 av Henrik B Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Burde det ikke stå Skolens "Gangsters"? Eventuelt "skolens "gangstere"", som er det eneste som er grammatisk korrekt ... Du må bruke ellipse når du skal si sånt siden det er det eneste som er gramatisk korrekt … Endret 16. oktober 2009 av Filosofem Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Du må bruke ellipse når du skal si sånt siden det er det eneste som er gramatisk korrekt… Det har du for så vidt rett i, men det er dessverre langt mer tungvint og de færreste ser forskjellen (som jo er ganske liten). Du glemte mellomrom mellom setningen og ellipsen, forresten. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hva med å ikke bry dere om gramatikken? Uansett TS, ikke vis han at du er redd, prøver han seg på noe, så tar du tak i han og holder ham fast, vis at du har overtaket. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 La være å erte på deg folk ved å dra ned buksene på andre. Forbanna irriterende. Lenke til kommentar
gunz Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 han er 80 kilo og har tolv venner, gå å legg deg, du tar han aldri med de fitte triksa dine ! her i norge er folk grie , vis du hadde gjort det andre steder i verden hadde de stikki deg rettt ned Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Trur'n bor i Sverige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå