Gå til innhold

[Løst]Burdte jeg se redd ut?

Anbefalte innlegg

Heisan :D Jeg har kommet i en situation der det kom fram en som er like gammel som meg (Bare han veier ca 80kg)

og igår hadde jeg dratt ner buksene på en i klassen på tull..

Og idag kom han imot vennen min, for han trodde det var han som dro ner buksene.

Men da sa jeg att det var jeg, og da gikk han mot meg og Knytta neven.

Men jeg sto stille för å spille uredd.

Men hva er best tror dere ? Att se redd ut eller se ikke redd ut? (for å ungå ett slag)

Jeg har skills i

Aikido

Boxning

TaeKwonDo

Karate

Og jeg vet ikke om jeg kan sloss.

Så jeg vill helst unngå det.

Men hva er best?

Se redd ut?

Eller ikke redd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Snu ryggen til å virk uinteresert, evt. vis at han ikke er verdt det! Tror jeg hvertfall :p

Da får jeg sikkert ett slag i bakhue xD

Knus tryne hans.

Burdte jeg ?

Han har ca 12venner på skolen som er "Skolens" Gangsters.

Burde det ikke stå Skolens "Gangsters"? :p

Lenke til kommentar
Hold han nede, ikke skad han, ydmyk han istede ved å vise at du har overtaket!

Værste du kan gjøre! Dette fører bare til enda mer bråk da personen føler han har enda mer å bevise.. Vis at du ikke har interesse for å sloss. Enten ved å brese seg slik at han blir "redd" deg, dette kan lett føre til at det kommer flere etter deg neste gang. Det beste er nok å heller virke litt redd, prøver hans seg har du et overtak med at han har undervurdert deg. Men han vil trolig være fornøyd med at han klarer å skremme deg.

Lenke til kommentar
Du må bruke ellipse når du skal si sånt siden det er det eneste som er gramatisk korrekt…

Det har du for så vidt rett i, men det er dessverre langt mer tungvint og de færreste ser forskjellen (som jo er ganske liten). Du glemte mellomrom mellom setningen og ellipsen, forresten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...