nordemoniac Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hei! Har en HP Pavilion DV9575 som ikke vil gå i dvale. Har ikke vært særlige problemer med dette før. Bruker Windows 7 x64 (ekte). Har prøvd å sette maskinen til å gå i ventemodus ved lukking av skjerm, og i dvale etter 60 min (originalt 360min). Jeg testet nå nettopp. Lukket deksel, maskinen gikk i ventemodus, og etter 60min starter den opp... Men går ikke i dvale!! Den bare blir på? :S Noen som vet hvorfor maskinen ikke går i dvale? Om jeg innstiller til å gå i dvale ved lukking av deksel, skjer det samme. Den skrur av skjermen, tenker masse og er låst. Man kan åpne skjermen og skrive inn passord, og er inne. Men den går aldri i dvale... Jævli irriterende over natta etc. Starter om morgenen så er den HELT tom for batteri, fordi den ikke kan gå i dvale ved lite batteri. Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Kan ha noe å gjøre med at jeg har 4GB, og Windows Vista/7 ikke støtter hibernate på maskiner over 3GB RAM. Likevel var ikke dette noe problem med Vista, eller Windows 7 RC!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå