Manlulu Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Da har jeg akkurat ordna meg min første bil.. skal hente den på søndag Audi A4 1.8T 98mod. Burde kjøpt min egen bil før da jeg har hatt lappen i 5 år, men den gang.. Ahh hærlig! Utover skal jeg ordne meg stort anlegg (nei er ikke harry råner, bare utrolig musikk freak, og ja jeg ska gjøre det skikkelig) Lenke til kommentar
Freakeating Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Grattis. Lite tips fra møllermekaniker, Skift olje og filter ofte på motoren, kjører du longlife tetter oljesila seg fort, og du får i hverstefall havari Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Takk for tipset Er dette noe som er spesielt med denne modellen, eller bare generelt? hehe har ikke så mye peiling på motor på den måten Lenke til kommentar
Freakeating Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Gjelder forsåvidt alle motorer, men spessielt den 1,8 motoren. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 hvor mye måtte du punge ut for å få denne bilen i hus? Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 fikk den billig.. lat oss bare si det slik.. hehe.. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Fantastisk bil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå