Spragleknas Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Noen som kan anbefale et rimelig lydkort til musikk redigering? Vet at rimelig er relativt, men er ganske blank her. Skal komponere en PC til dette formålet der prisen ike skal overstige 5000 (-monitor). Takker for innspill Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Er det totalt 5000 kr for PC med lydkort? For et godt lydkort til lydredigering kan du bruke 5000 kr alene. Godt lydkort til musikk-redigering... Jeg vil anbefale M-Audio Audiophile 2496. Sjekk ut www.procom.no for en del gode lydkort. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 Er klar over det ... Har lest HW's anb. og sett kortet du anb. Dessverre settes grensen på 5 K (u/mon.) og jeg skal gjøre det peste ut av det (hjelper andre, ser du). Lenke til kommentar
noodle Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Litt mere info kan nok hjelpe på .. Skal du ta opp med kortet analogt eller digitalt, er det ferdig audio som skal redigeres og spilles av, skal du bruke den som musikkmaskin med softsynther og sequenser eller som en klipp og lim audio maskin ?? Billige kort - Terratec er jo ok. Dyrere så er Maudio/Echo/Hoontech/RME meget bra kort , men kommer nok sikkert litt for høyt i pris Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Dessverre settes grensen på 5 K (u/mon.) og jeg skal gjøre det peste ut av det (hjelper andre, ser du). Og dette er inkludert PC, ikke sant? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 hehe... redd for det ... vet at dette på langt nær blir "profft" (eller særlig bra), men som sagt: Skal gjære det beste ut av det Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Da ville jeg kjøpt Terratec DMX 6Fire. Godt og (relativt) billig lydkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå