ooddbb Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Hvilken nettoppkobling er billigst av dei som en ikke betaler noe i måneden for? Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Det vil jo uansett være billigst å betale noe fast i måneden og så kunne surfe så mye man vil? Hadde jeg vært deg ville jeg sjekket mulighetene for ADSL eller andre lavkostbredbåndsmuligheter. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 såvidt jeg vet så var det netcom, men de har slutta med det i april, så nå er tiscali (uten abbo) billigst pr. idag. rett meg hvis jeg tar feil Lenke til kommentar
ooddbb Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 Det vil jo uansett være billigst å betale noe fast i måneden og så kunne surfe så mye man vil? Hadde jeg vært deg ville jeg sjekket mulighetene for ADSL eller andre lavkostbredbåndsmuligheter. Har ikke bredband her i nærheten, så det er helt uaktuelt Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Hvilken nettoppkobling er billigst av dei som en ikke betaler noe i måneden for? Telenor isdn hvis du bruker nettet minimalt, er faktisk mye billigere enn adsl, men så fort du er på nettet i et par timer så blir det raskt dyrere med isdn igjen. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Hvilken nettoppkobling er billigst av dei som en ikke betaler noe i måneden for? Telenor isdn hvis du bruker nettet minimalt, er faktisk mye billigere enn adsl, men så fort du er på nettet i et par timer så blir det raskt dyrere med isdn igjen. Ergo er det mye dyrere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå