Gå til innhold

Half-Life2 + Doom3 Skjermkort= ???

Anbefalte innlegg

Vilket skjermkort holder til disse spillene viss man har

xp2500@ ?

512 ddr 400 (kankje 1024)

Står mellom 2 hovedkort...

Holder 9500pro (må ha direct x9)?

Skal oppgradere til høsten, vil denne typen pc holde? (beskrevet ovenfra)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

9500 klarer sikkert å kjøre Doom 3, men hvor pent det ser ut og i

hvilken oppløsning er jo en helt annen ting.

De som lager spill er nødt til å ta hensyn til folk som ikke oppgraderer

skjermkortet hver gang det lanseres et nytt superkort.

Lenke til kommentar

half life 2 skal vel kreve no jævlig da men.. men en trenger ikke kjøre så veldi bra oppløsning da selvsagt, men selv synes jeg det er best å spille når grafikken er god å spillet flyter fint.. så et raedon 9700 pro ville nok være tingen.. om du har mer penger gå for et enda bedre kort..

Lenke til kommentar
half life 2 skal vel kreve no sinnsvakt da men.. men en trenger ikke kjøre så veldi bra oppløsning da selvsagt, men selv synes jeg det er best å spille når grafikken er god å spillet flyter fint.. så et raedon 9700 pro ville nok være tingen.. om du har mer penger gå for et enda bedre kort..

half life 2 krever ingen monster pc!!

PIII 700MHz or equivalent (P4 2GHz optimal)

128MB RAM

DirectX 6 compatible video card

jeg kaller i alle fall ikke det for monster krav til en pc

Lenke til kommentar

Halflife 2 på e3 ble kjørt på en p4 3.06 ghz med et radeon 9800 pro kort så vidt jeg fikk med meg fra filmklippene.. så kan man jo jobbe seg utfra det:) Minstekrav må jo alltids tas med en klype salt...

Er bare å vente til september og se også kjøpe et midrange kort & cpu da så ordner det seg sikkert.

Lenke til kommentar
half life 2 skal vel kreve no sinnsvakt da men.. men en trenger ikke kjøre så veldi bra oppløsning da selvsagt, men selv synes jeg det er best å spille når grafikken er god å spillet flyter fint.. så et raedon 9700 pro ville nok være tingen.. om du har mer penger gå for et enda bedre kort..

half life 2 krever ingen monster pc!!

PIII 700MHz or equivalent (P4 2GHz optimal)

128MB RAM

DirectX 6 compatible video card

jeg kaller i alle fall ikke det for monster krav til en pc

Hvor fikk du vite dette? Doom 3 skal være "optimalisert" for nvidia da.

Lenke til kommentar
"]blir kanskje LITT tungt for Radeon 9500 pro å dra Doom3?

Radeon 9700 pro, Radeon 9800 pro eller GeForce 5900 Ultra er tingen(e) *muaha*

Tror nok DOOM 3 vil gå fint nok med 9500 pro så lenge CPU`en er rask nok. Den Alpha versjonen som var leaka gikk ganske godt på en P4 2400 MHZ med Geforce Ti 4200.

Lenke til kommentar

Hvor fikk du vite dette? Doom 3 skal være "optimalisert" for nvidia da.

Er vel heller motsatt nVIDIA er optimalisert for Doom3.

nVIDIA har jo selv sagt at NV35 er laget for å kjøre Doom3

whatever :roll: . Håper de kravene der stemmer. Slik at jeg kan kjøre det på omtrent høyeste settings med min data

Lenke til kommentar

hmm, doom3 er vel like optimalisert for Nvidia som UT2k3 var. og ATi kortene knuser Nvidia i UT2k3, rart det der :-?

Idiotisk å si at HL2 krever mye, da har du ikke fulgt med mye på det området: HL2 motoren er den mest fleksible markedet har sett på lenge, og minstekravet er gitt til 700mHz og ett DirectX 6.0 GPU..

Doom3 krevde det nyeste på markedet når alpha leaken kom ut, dvs. GeForce4 4200 ca. med nyere kort enn dette, CPU på ca. 2ghz og litt RAM går nok dette smooth også

Lenke til kommentar

AMD K6-266@300, 256MB pc100 RAM, Voodoo 3 3k. Halflife hakka som bare det. Ble litt bedre når jeg fikk K6-2 500@550'en, men fremdeles en del hakking. Det merkelige er at det kjørte fint på en P3 450 med samme specs som AMD'en... Oh, those were the days...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...