Targa_PC Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Dette objektivet har fanget min interesse. Ønsker å høre om det er noen som har/bruker dette objektivet. Endret 16. oktober 2009 av Targa_PC Lenke til kommentar
Maranello Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Kan lese litt her: Oppgradering av vidvinkelobjektiv Var på jakt etter ny vidvinkel jeg og, trålet et par tester av objektivet. Mitt er på vei fra Hong Kong nå Endret 16. oktober 2009 av Maranello Lenke til kommentar
ThePoooh Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Dette objektivet har fanget min interesse. Ønsker å høre om det er noen som har/bruker dette objektivet. Jeg hadde dette objektiver før jeg byttet til FX. Jeg var kjempefornøyd med objektivet uten å ha noen referanse til andre objektiver. Det er bygget skikkelig solid og har en fokusring som er genial. Du bare drar den bakover (eller skyver den frem, husker ikke) så er den frikoblet fra autofokus. Kjøpte mitt fra HongKong for 3500 når dollaren var 4.99... Solgt med fortjeneste :-) Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Kan lese litt her: Oppgradering av vidvinkelobjektiv Var på jakt etter ny vidvinkel jeg og, trålet et par tester av objektivet. Mitt er på vei fra Hong Kong nå Beklager at jeg ikke fant den andre tråden. Har du bestilt den direkte fra østen ? Scandinavian Photo, feks, har den i sortimentet sitt. Link. Lenke til kommentar
Eirik2 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg har Tokina 12-24mm f4. Meget fornøyd. Skarpt og solid. Samme type fokusring. Mvh Eirik Lenke til kommentar
Maranello Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Beklager at jeg ikke fant den andre tråden. Har du bestilt den direkte fra østen ? Scandinavian Photo, feks, har den i sortimentet sitt. Link. Kjøpte via eBay. Sparte ca 2000,- på det... Lenke til kommentar
magneska Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg brukte det en del sammen med D300 før. Var veldig fornøyd. Kjøpte mitt eksemplar fra B&H Photo. Kom vel på rundt 4000 total, men det er mulig at det har gått opp i pris siden da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå