Gå til innhold

[A] <LFG Korrak>, Tarren Mill EU rekrutterer!

Anbefalte innlegg

Vi i det helnorske guildet <LFG Korrak> rekrutterer for tiden raiders av flere klasser.

Hovedsakelig trenger vi:

- SHAMANS (uansett spec!)

- Resto Druid

- Shadow Priest

- Boomkin

- Retri paladin

Selvfølgelig er andre classes velkomne til å applye om du/dere føler ferdighetene og gearet strekker til. Ettersom alderen i guildet strekker seg fra 16 til 30++ år har vi satt en aldersgrense på 16 år for søkere. De fleste aktive spillerne er fra 18 og til noe opp i tjueårene.

Når dette er sagt kan jeg fortelle litt om guildet.

Som det allerede har blitt nevnt består guildet utelukkende av norske spillere. Dette medfører at det snakkes og skrives utelukkende på norsk både i og utenfor raids. Spillerbasen er for tiden sentrert i og rundt Kristiansand og Oslo, men stort sett er alle fylker representert, hehe.

Vi har clearet det aller meste av content i spillet foruten ToC 25 HC og Ulduar Hardmodes. Nå i forkant av Icecrown Citadel kjører vi et to-dagers raideprogram der onsdagene går til å kjøre kjapt gjennom ToC 25, Onyxia 25 og VoA 25, mens søndager heretter vil gå til ToC 10/25 Heroic progress.

Raidetidene er altså:

Onsdag fra 18.00-23.00 (som regel ferdig rundt 21.00 slik content er nå)

Søndag fra 17.00-23.00

Til sist legger jeg en link til vår hjemmeside hvor vi i <LFG Korrak> ønsker at applications blir skrevet (Blir du avskrekket av at siste update er Yogg-Saron kill kan jeg begrunne dette med at ToC 25 normal var så enkelt at vi ikke så vitsen i å lage en egen nyhet om det):

I <LFG Korrak> blir man kjent med personene bak karakterene og ikke bare deres virituelle avater. Etter kort tid, enten man vil det eller ikke, vil det gå på fornavn over f.eks. Ventrilo.

Det vi imidlertid ikke tilbyr er et hardcore raiding program for de som vil og kan raide hele uka, for å være i teten hva gjelder hardmodes og server firsts.

Vår hjemmeside finner du her:

http://www.lfgkorrak.com/viewnews.php

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...