Egil87 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Men kun til japanske Playstation-spillere. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 En får lage seg en japansk konto da. Med mindre det er en translated versjon som kommer med en grom-japansk Kratos. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 OMFG! Bare til Japanske spillere?! Dette er surr! Hvorfor kan ikke Europa, eller Amerika få try-outen på spillet? Dette syntes jeg er merkelig. Også synd at det bare kommer til PS3. Runda 2-ern på PS2, dritbra spill. Dette med at bare Japanske kan prøve det, hadde ikke skjedd hos MS. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 OMFG! Bare til Japanske spillere?! Dette er surr! Hvorfor kan ikke Europa, eller Amerika få try-outen på spillet? Dette syntes jeg er merkelig. Også synd at det bare kommer til PS3. Runda 2-ern på PS2, dritbra spill. Dette med at bare Japanske kan prøve det, hadde ikke skjedd hos MS. Nei, hadde nok bare vært Usa da istedet for Japan x)! Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 OMFG! Bare til Japanske spillere?! Dette er surr! Hvorfor kan ikke Europa, eller Amerika få try-outen på spillet? Dette syntes jeg er merkelig. Også synd at det bare kommer til PS3. Runda 2-ern på PS2, dritbra spill. Dette med at bare Japanske kan prøve det, hadde ikke skjedd hos MS. Nei, hadde nok bare vært Usa da istedet for Japan x)! Tviler på det. Men uansett så vurderer jeg faktisk å kjøpe en PS3, p.g.a spillene, Ratchet And Clank (gode minner), God of War 3, MGS, o.l. Lenke til kommentar
baalzam Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Resident Evil 5-demoen for xbox360 i Japan ble cracket, slik at vi i Europa kunne brenne ut spillet på DVD og spille den. Får håpe det blir fiksa med dette også =) Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Å laste ned fra japansk store på playstation er jo ikke noe problem. Litt dumt med japansk stemme og tekst, men man får da siklet litt på grafikken i det minste Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) BONUS: Sony announced the God of War III demo shown at E3 2009 will now be included for those who purchase the collection. Each copy includes a voucher that is redeemable through PlayStation Network Dette har vi visst lenge? Link til VGP EDIT: fikset ting Endret 16. oktober 2009 av Lil-H Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 En liten feil her... Hvorfor har dere tatt med GoW3 logoen og under står det beste priser på GoW2? Lenke til kommentar
Pjolter91 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 God of War 3 blir HELT KONGE! Ser ut som 2010 blir et bra år; Darksiders i januar, Dante i februar og GOW i mars Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 quote"Men kun til japanske Playstation-spillere." Og alle som har en japansk konto Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 quote"Men kun til japanske Playstation-spillere." Og alle som har en japansk konto Og som har en kode. Lenke til kommentar
VergilVMD Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Faen Sony. Et HÅN mot resten av GOW Fans! Idioti! Lenke til kommentar
espen1991 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) jeg har den!!! hahah! kødder ikke. jeg fikk en mail av sony med en kode til ps-store. også tok jeg "redeem code" på ps-store så kom det opp God of War demo download. (demoen er helt konge!! cd 15-20 min. har spillt den kanskje 20 ganger faren min jobber i sony så kanskje han har skaffet meg det via kollegaer? hakke spurt faktisk, men regner med at det bare er flask. jeg kan vise til mailen så dere ikke tro jeg kødder. (jeg har ikke forhåndsbestilt) Endret 3. november 2009 av espen1991 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Masse som har fått den, jeg og. Den ble gitt ut til en del av de som abbonnerer på nyhetsbrevet. Og ja, den er fet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg