DJ_Dark Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Noen som har lagt merke til de nye Big One pizzaene? Har gått reklame osv om ny smak og bunn osv. For all del, smaken er god, men det er noe annet jeg la merke til. Det at prisen hadde gått opp var som forventet, de går jo opp hele tiden, men prisen hadde gått opp 5-10kr samtidig som vekta på pizzaen hadde gått ned med 100-150g. Plutselig var jo ikke denne pizzaen så stor mer som den en gang var. Og i tillegg har prisen gått så mye opp. Som fattig student kan jeg ikke kjøpe pizzaen mer da den blir for dyr i forhold til vekt/masse. Pizzaen er bedre før, men jeg betaler ikke mer penger når det er såpass mye mindre. Lenke til kommentar
radisson Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 "Introducing the new Big One" It's tastier, more expensive.....and Smaller? hvor mye koster den forresten? Lenke til kommentar
Continum Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 I know, sånt skjer bare oftere og oftere med produkter nå til dags.. sucks Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Har smakt den en gang. Synes fortsatt Grandis er milevis foran. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Har smakt den en gang. Synes fortsatt Grandis er milevis foran. Den papp-plata der? Æsj For all del, grandis funker...men kjøper alltid heller BigOne enn Grandis! Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Kan ikke alt bare komme i små porsjonspakker da ? med 4 lag plastikk rundt ? Nå skal jo coca cola komme med knøttesmå brus igjen også. Forundrer meg ikke om colaflaskene snart også er vakumpakket i plast Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Tror mange steker grandisen litt rart. Sprø bunn og halvsprø ost + ketchup gjør grandisen helt grei. Big One synes jeg smaker lite. Den nye bunnen er som disse "italienske", knallhard og fortsatt uten smak. Nå spiser jeg grandis typisk en gang i mnd, og det er kanskje ikke nok til å gå lei av smaken... =) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Synd de stoppet med den klart beste BigOne pizzaen da! Homemade style var rett og slett skikkelig god ferdigpizza! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 "Introducing the new Big One" It's tastier, more expensive.....and Smaller? hvor mye koster den forresten? Ikke sant? De glemte å nevne at den hadde blitt mindre. Hadde den blitt litt mindre, ok, men nesten 150g (om ikke mer?). Det er mye. Den gamle Big One peperoni hadde vel en vekt på 700g+, men nå er den helt nede på 580g. Original koster vel 42kr? Peperoni koster ca 49kr? Triple Cheese koster ca 56kr? American Bacon koster 58kr mener jeg. Da begynner prisen å bli ganske så høy. Jeg må innrømme at jeg har gått over til Grandis nå, 2pack Kjøttdeig og løk for 49kr. Det er da litt over 1000g pizza til samme pris. Det er nesten dobbelt så mye pizza for pengene det. Da får de heller smake litt mindre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå