Dzeko Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hey. Jeg har klart å miste den manualen, så har ingen veiledning når det gjelder hvordan jeg skal koble telefonen til modemet. Jeg har et Zyxel multimodem p2602 HWT. Jeg regnet med at det bare var å koble telefonledningen til en av de to telefonportene på modemet, men da får jeg "opptattsignal" på telefonen. Mulig jeg har koblet riktig, men at det er no mer som trengs? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Det beste er nok å ringe Telenor på 05000. De kan sjekke om telefoni er aktiviert etc. Lenke til kommentar
janingar Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Høres ut som det er riktig koblet. Et par ting du kan sjekke før du ringer Telenor: Hvilken av tlf. portene bruker du? Det er bare Phone-1 kontakten som er i bruk, ikke 2'eren som normalt skal være dekket til. Det er også verdt å merke seg at BBT kan bruke en time fra det er koblet opp og til det vil begynne å virke. En ting til du kan se etter er om modemet lyser på Phone 1-lyset. Lyser den så skal tlf. adapteret være koblet opp og i orden. Dersom den lampa ikke lyser er det mulig at Telenor har feil MAC-adresse registrert. Dersom det ikke virker en time etter oppkobling og Phone 1-lyset ikke lyser er det nok best å ringe Telenor om det. EDIT: skriveleif Endret 16. oktober 2009 av janingar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå