|Cyrus| Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 har akkuratt kjøpt ett gf3 ti200 kort og ville prøve tv-out funksjonen. Har s-video kabel og lyd kabler + en scart. Av en eller annen grunn får jeg bare svart hvitt bilder på tv`en. kortet har ikke rca utgang. Men prøvde å sette s-video kabelen fra dataen til scarten og rca kabelen fra scarten til tv`en.. men fortsatt var det bare svart hvitt bilder.. Tv`en er ett par år gammel men det står at den støtter s-vhs. fikk litt hjelp av en fyr. han sa jeg skulle lage en omformer som vist på denne siden --> http://www.hut.fi/Misc/Electronics/circuit...deo2cvideo.html Slæckt om noen kunne hjelpe meg med dette:D Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Jeg måtte gå inn på tv-menyen (på tvn) og velge S-VIDEO istedenfor VIDEO, som var default. Lenke til kommentar
|Cyrus| Skrevet 25. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2002 Hmmm gammel tv har du da? har sjekka menyen på tv`en og der kan jeg ikke stille på s-video osv.. Lenke til kommentar
Sirillion Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Prøv å koble pc'n gjennom videon, en kompis av meg prøvde det og da ble det farger :smile: Håper det virker. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 noen andre programmer som er bra foruten tvtool? Lenke til kommentar
|Cyrus| Skrevet 26. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2002 Fikk faktisk tv-out til å fungere.. eneste jeg gjorde var å skifte fra av2 kanalen til av2s kanalen. Av en eller annen grunn fikk jeg farger da.. Forresten!! noen som har prøvd tvtool 6.0?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå