apegryn Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Du får den uten abonnement for 3100 om du så vil : ) Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Derfor sa jeg at kanskje iPhone er artigere for de fleste, Du kan godt si at Jet sin meny er kjedelig, men er det noe som i alle fall er kjedelig så er det hvordan man sorterer programmer i iPhone. Alt er jo bare proppa opp med små ikoner ved siden av hveandre på flere skjermer. Grusomt rotete mener nå jeg. e ikke telefona mest bruk på sms, prating og sånt ? ^^, Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 ehm, virket som jeg jobbet for samsung jo. Men ja, vis du syns den er treg så får du nå bare si det. den er langt fra treg Markedplace hadde gjort telefonen bare godt, eller flere spill lig ''tumbling dice '' Fikk tatt bedre biler med Jet sitt kamera enn med W905 eller hva den SE'n heter.Ikke for å angripe deg som person, men jeg synest du er litt fanboy rundt jet'en din : ) Når du kaller tumbling dice et bra spill, mener jet er raskere enn iphone, mener jet har mer responsiv skjerm enn iphone, tror at jet tar bedre bilder enn c905 (eller w905 som du kaller den, heh), sier du slipper å bruke tid på å lete etter apps fordi det ikke finnes appstore til jet - som om det var noe positivt... Ja da må jeg nesten få lov til å kalle deg en fanboy : ) Den er absolutt IKKE raskere enn iPhone. Jeg sammenlignet Jet og Omnia HD side om side når jeg skulle kjøpe en av de: Omnia HD er en langt smoothere telefon enn Jet, men til og med omnia HD er en sinke i forhold til iPhone. Jeg hater å innrømme at iPhone er den beste telefonen du får idag om du skal ha en telefon med rask respons på navigeringen. iPhone registrerer nesten alt du gjør, omnia HD kommer litt etter mens Jet må du kanskje trykke flere ganger for å gjøre det du vil. Det er frustrerende. Jet er ingen dårlig telefon, men IKKE sett den a'par med iPhone, SÅ god er den absolutt ikke. Men samsung jet er ikke i maks bruk på en måte Jeg har forsåvidt gått inn og endret det slik at CPUen kjører konstant 800Mhz. Om noen andre vil prøve det så er guiden her. 1# Ta frem tastaturet og trykk *#7412359# (virker ikke dette prøv andre alternativet i linken) 2# Trykk back knappen (nede til høyre på skjermen) noen ganger til du kommer til ytterste menyen. 3# Trykk "8" på tastaturet for å velge [8] Common 4# Trykk "8" på tastaturet igjen for å velge [8] DVFS Configuration Du vil nå se [Current Mode: DYNAMIC LEVEL] og en del valg der. [1] er STATIC LEVEL 0 (800Mhz) og [6] er DYNAMIC LEVEL. 5#, 6# og 7# Trykk "1" to ganger, deretter # for å aktivere. 8# Du kan nå trygt gå ut av menyene ved å bruke legge på knappen eller Cube knappen (legger programmet i bakgrunnen, hentes frem ved å holde inne Cube knappen). Så den er ikke allers raksteste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå