Gå til innhold

Samsung S8000(JET) eller Iphone

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe enten Samsung Jet eller Iphone, vet ikke helt hvilken. Det meste veier egentlig mot Jet, men den store fordelen til Iphone er at man får så mange forskjellige apps. Jeg er stygt redd for at jeg kommer til å digge Jet'en den første måneden og så gå lei, mens man hele tiden kan fornye og få nye artige apps på Iphone. Noen som har noen råd, evt noen tips om gøy man kan gjøre på Jet?

Da var det løst for min del;)

Endret av BjoroyIL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg liker ikke iPhone, men det er jo mange som gjør det. I forhold til Jet så tror jeg kanskje at de aller fleste ville blitt mer fornøyd med iPhone (Uten om meg og en gruppe andre).

Jet er langt i fra treg, den er rask. Men jeg er ikke helt sikker på om jeg liker systemet med tanke på menyer osv. i Samsung-telefonene. Men det blir en smaksak.

Men hvorfor Jet vs iPhone? Kan du ikke velge HTC Hero eller noe slik i stede for? Den er jo genielt + en rekke programmer i Android Market.

Lenke til kommentar
Jeg har iPhone og fruen har Jet. En kan si mye rart om iPhone, men jeg syns den er en drøm og bruke i forhold. Jet opplever jeg som treg og vanskeligere i bruk. (Mtp touch-systemet)

haha, Jet er lagt fra treg. Har testet min opp mot iphone ipod touch, og den har en bedre skjerm og er like god å bruke, om ikke bedre. Og prisen er jo noe helt annet. Kameraet er også mye bedre.

Sier du at Jet er treg, har du aldri brukt en Jet før. Den har aldri hengte seg, og den har ripefri skjerm. Mistt den i asfalten mange ganger uten en eneste ripe. Den er deilig å se film på, men menyene er litt kjedelige. Du sitter ikke å leter etter programmer i timesvis pga. ingen markedplace. Du kommer ikke til å angre på å kjøpe Jet. Angrer du,s end den tilbake før det har gått 14 dager.

Endret av atriC
Lenke til kommentar

HEHEHE, Jet er langt i fra treg og jeg støtter atriC fullt ut. Jet er bedre på alle punkter (slik jeg ser det), bare at app store vil være en stor fordel for de som liker å leke seg. Derfor sa jeg at kanskje iPhone er artigere for de fleste, men personlig mener jeg det motsatte.

Du kan godt si at Jet sin meny er kjedelig, men er det noe som i alle fall er kjedelig så er det hvordan man sorterer programmer i iPhone. Alt er jo bare proppa opp med små ikoner ved siden av hveandre på flere skjermer. Grusomt rotete mener nå jeg.

Lenke til kommentar
HEHEHE, Jet er langt i fra treg og jeg støtter atriC fullt ut. Jet er bedre på alle punkter (slik jeg ser det), bare at app store vil være en stor fordel for de som liker å leke seg. Derfor sa jeg at kanskje iPhone er artigere for de fleste, men personlig mener jeg det motsatte.

Du kan godt si at Jet sin meny er kjedelig, men er det noe som i alle fall er kjedelig så er det hvordan man sorterer programmer i iPhone. Alt er jo bare proppa opp med små ikoner ved siden av hveandre på flere skjermer. Grusomt rotete mener nå jeg.

helt enig. Markedplace hadde gjort telefonen bare godt, eller flere spill lig ''tumbling dice ''

Lenke til kommentar

En slik form for butikk hadde gjort de alle fleste mobiler godt. Og ingen telefoner hadde blitt svekket av å ha en.

Jeg tror at selv om Hero er en super telefon, så hadde den ikke vært på langt nær så populær som den er nå hvis den ikke hadde hatt Andoid Marked.

Lenke til kommentar

Hvor ofte er det egentlig at du ikke har tilgang til å lade den hver kveld? Så stort sett er det ikke noe problem om man hadde måtte lade den hver kveld heller.

Og svakere batteritid er en av de negative tingene som følger ved å kjøpe en slik type telefon. Slik er det bare.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har da kjøpt meg Jet nå, og til nå må jeg si jeg er veldig fornøyd. ikke treg, og jeg syntes touch skjermen fungerer veldig bra :D Telefonen er ikke veldig stor, men en fin, og veldesignet mobil. Det fungerer kjempe bra å skrive meldinger med den.

Tror ikke du kommer til å angre på jet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...