bIsk0p Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hei! Jeg har et EVGA nForce-750i FTW, dette ble kjøpt brukt på auksjon hos amentio. Om jeg ble opplyst om at det manglet vifte eller ikke har jeg glemt, men jeg ser nå at chipsettet ligger på besjedne 125grader og tenkte at det kanskje va litt høy. Jeg lurte derfor på om noen vet hvor jeg kan finne en chipset vifte, evt om jeg kan plassere hva som helst der? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Oops, det var mye. Spørs om det er feil visning da, og eventuelt om ny BIOS retter den saken. NB skal originalt ha en vifte, og mulig den er og få kjøpt direkte fra evga (de selger ihvertfall hovedkort retail, men kanskje ikke deler?). Ser at flere bytter ut den originale vifta med både 1 og 2 60mm-vifter (4 pins for aktiv viftekontroll) - bl.a. http://www.evga.com/forums/tm.asp?m=100953497 - og slike kan vel kjøpes i de fleste nettbutikker. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg har en liten vifte liggende.. Kan jo se om jeg får stripa den på, evt se om jeg klarer å montere 80mm.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå