SnittLeif Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hei! Har et lite problem med en maskin her. Brukeren av denne maskinen har hatt Adobe Creative Suite 3 installert, men den er nå ikke lenger interessert i å ha det når maskinen hang seg etter arbeid med Flash. Historien er da slik at brukeren arbeidet i Flash, programmet hang seg og etter at brukeren da hadde fått reboota maskina si, ville ingen proukter i cs3 fungere. Brukeren prøvde da å avinstallere det og installere det på nytt, men kun delte komponenter og Adobe reader vil legge seg inn. Jeg har så prøvd å avinstallere det og i tillegg fjerne alle eventuelle gjenværende rester av programmet i registeret og lignende, for så å installere på nytt. Fortsatt intet hell.. Noen som har noen gode råd? Eller i alle fall middelmådige råd? eller noen som helst råd? eller noe? Lenke til kommentar
Toad Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Prøv CS3 Cleanscript, du må også ha Windows Installer CleanUp Utility. Har hjulpet meg mange ganger, da jeg har hatt en del liknende tilfeller selv. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Da har jeg prøvd ut det, CS3 cleanscript så ut til å kjøre seg greit, og jeg har satt igang igjen installasjon av cs3. Brukeren trengte pc'n sin, så da får jeg vel svar i alle fall om det ikke fungerte.. Takk for hjelpen, Chr1steR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå