abene Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Gratisutgaven av AVG 9.0 er nå tilgjengelig for nedlasting. Les mer Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Spennende, selv er jeg litt usikker på om jeg skal oppgradere til AVG 9.0 eller erstatte AVG 8.5 med Microsoft sin virusskanner, som jo også virker svært lovende. Endret 16. oktober 2009 av plankeby Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 AVG? Er ikke det antivirus programmet som mener at alt er farlig? iTunes? Det er fali'det, vi knærter de filene. Lenke til kommentar
drbuggs Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 AVG? Er ikke det antivirus programmet som mener at alt er farlig? iTunes? Det er fali'det, vi knærter de filene. Har bare god erfaring med avg, hvis du har opplevd at avg har tatt itunes'en din så har du hatt virus. Ikke skyte Budbringeren. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hvis det mener at iTunes er et virus så vil jeg påstå at det er et av de bedre programmene på markedet. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 http://www.hardware.no/artikler/avg_fjerne...ndows-fil/57879 http://www.hardware.no/artikler/avg_slette...nes-filer/71006 Lenke til kommentar
Bruker-182606 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Når det er snakk om gratis antivirus så er AVIRA best ifølge av-comparatives og diverse andre. Lenke til kommentar
drbuggs Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hvis det mener at iTunes er et virus så vil jeg påstå at det er et av de bedre programmene på markedet. Var ikke det jeg sa Han har sikkert hatt et virus som har infisert itunes. Har du rette virusene "old School" så kan ganske mange exe filer bli infisert. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Eg hadde 8.5 Free, den var helt grei. Når 9.0 fullversjon kom ut, kjøpte eg den, men den var heilt ubrukelig fordi den var treg og ga beskjeder i hytt og pine heile tida, uten at man kunne deaktivere beskjedene. Så lasta eg ned Microsoft sitt nye antivirus, og det er et lite, stille og godt antivirus som passet perfekt til meg. Einaste minus er at det tok lang tid å søke etter oppdatering. Lenke til kommentar
johome Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Holder meg til Avira jeg. Har alltid ligget på topp i tester (sammen med NOD32). Lenke til kommentar
brk Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg er aldri innom noen "farlige" nettsider eller driver med noe som skulle tilsi at jeg skulle få virus. Derfor har jeg i åresvis kjørt uten problemer. Har heller aldri latt meg lure av diverse toolbars eller "superdupre" addons. Det eneste jeg gjør er å sjekke av og till (har ikke gjort det hittil i år) med online virusscannere. Men, faktisk. Nå for snart en måned siden installerte jeg 90 dagers demoen av Windows 7, og installerte Microsoft`s antivirus for noen dager siden "bare for å ha det", Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå