Lasox Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Heisann og god kveld... jeg ser for øyeblikket etter en god script som omhandler det med checkbox - switcher bilder ved å ha trykket inn. Altså, f. eks, switcher fra "checkbox_no.gif, checkbox_yes.gif" - vil og gjerne ta med array for value="1", value="2" så det også blir mulig. Hadde vært kjekt om det hadde blitt testet ut på forhånd, på for å sjekke om det finnes noen feil der, det hadde vært kjekkest om det ikke inneholdt noen feil der, da jeg er meget kresen på kildekoden min skal være feilfritt... Samtidig som jeg er her, så kan jeg jo da ta med dette her og da, er helt frivillig om dere har lyst til å prøve å få hjulpet meg med dette her, eller om dere bare tar det øverste, fint om dere tok øverste først, hvis dere har ferdigheter nok til det. Så har jeg da ønsker om å ha en serverklokke, som forteller hvilket tidspunkt vi befinner oss i helt eksakt, den skal og telle sekundene "oppover" automatisk, så vi slipper å oppdatere oss for å sjekke det med tiden... F. eks: fredag 16. oktober 2009 - 02:02:40 så henter den inn automatisk oppdateringer, fint om dere har ønsker om å hjelpe meg, kanskje dere kan bli kontaktet igjen senere av meg og få betaling den gangen da. Lenke til kommentar
Lasox Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Ser ikke ut som om folk forstår hva jeg mente med innlegget her. Men altså, <input type="checkbox" name="checkbox" value="1"> Når den ikke er blitt trykket på vil jeg at det den skal være på "checkboks_nei.gif" altså da vil den være rødt bildet som er oppå checkboxen, når man har trykket på den, så switcher den automatisk til "checkboks_ja.gif", da er den grønn v på den, disse bildene her har jeg mekket selv, men behøver script så dette her gjøres riktig, feil fritt. Vennligst test scripttet ditt i de kjente nettleserne før du gir meg scripttat, på forhånd takk! Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hva med noe slik? http://widowmaker.kiev.ua/checkbox/ Hvis du er så kresen bør du vel sjekke selv at koden er bra nok? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå