Gå til innhold

Hva er Microsoft Office 2007?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er office home og open office? Er det noe jeg bør ha på dataen?

Herregud! Folk svarer jo ikke på spørsmålet brukeren her stiller. Latterlig!

Microsoft Office 2007 er et skriveprogram med mange andre programmer som kan hjelpe deg med skriving, regning etc. Veldig greit og ha i skole/jobb sammenheng.

Håper dette svarte på spørsmålene dine.

Lenke til kommentar

Word, excel og powerpoint er i alle pakkene og er hovedsaklig det du trenger og da er home/student versjonen ypperlig til rundt 900 kroner og fås kjøpt overalt , har du bruk for outlook som er epost program så gå for standard / small buisniess edition som er den billigste med denne.

Edit; synes 5000 er dyrt for office pakken så se hva du har behov for og kjøp fra nettbutikk.

Her finner du hva pakkene inneholder og kanskje du finner den versjonen du trenger

http://office.microsoft.com/en-us/products...1635841033.aspx

Endret av Lugmeister
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC
Hva er office home og open office? Er det noe jeg bør ha på dataen?

Herregud! Folk svarer jo ikke på spørsmålet brukeren her stiller. Latterlig!

Trådstarter fikk linker og dermed er det mulig å lese seg til svar på de fleste spørsmål.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg tenker å kjøpe meg en pc, men så står det at den selges uten Microsoft Office 2007, og at det koster 5000 kroner. Hva er det? Er det noe jeg trenger?

Jeg er fristet til å si/skrive at siden du spør om hva Microsoft Office 2007 er, ja da trenger du ikke bruke kr.5000 på denne software.

På den annen side:

Dersom du har en jobb/har brukt en PC før i jobbsammenheng, er det meget sannsynlig at du har blitt "avhengig" av tekstbehandler (Word), Regneark (Excel), lage presentasjoner (Powerpoint).

Og da trenger du Microsoft Office 2007.. ja.

Og siden du spør om hva MS Office 2007 er er det også overveiende sannsynlig at terskelen til å bruke gratis alternativ som Open Office 3.0 er for stor.

:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Ikke nødvendigvis. Dersom trådstarter i jobb etc bruker Word XP/Word 2003 etc vil jeg nesten si at terskelen mot Office 2007 er større.

OK. Jeg er inhabil ser jeg.

Koder heller Assembler enn å røre noe Office-produkter..med mindre enn ekkel prosjektleder tvinger meg til å skrive noe dok.

Jeg er kurert for all framtid for disse produktene.. og har degradert meg til en "dum bruker".

:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC
Koder heller Assembler enn å røre noe Office-produkter..med mindre enn ekkel prosjektleder tvinger meg til å skrive noe dok.

Bah.. dok's! Har du aldri hørt om Doc-o-matic ?

(Dok's alltid rett i koden, tji-hi...)

Doc-o-matic gruser f.eks word også, jeg lager omtrent alt av dokumenter som kodede tekstfiler og kjører det ut i ønsket distribusjons format (PDF, HTML, WinHELP, etc) via doc-o-matic "compileren".

Usj, ble noe off-topic dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...